Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد نادری بعد از سپری کردن یک نیم فصل موفق در پرسپولیس برای فصل جدید هم به صورت قرضی سرخپوش ماند تا به نوعی دفاع چپ این تیم را بیمه کند. او که موفق شده محمد انصاری را هم نیمکت‌نشین کند در بازی با پارس‌جنوبی پایه‌گذار حملات زیادی از جناح چپ بود و به قول کالدرون اگر در نیمه اول موقعیت ایده‌ال گلزنی را از دست نمی‌داد، پرسپولیس با نتیجه بهتری در اولین بازی خود پیروز می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری راجع به بازی روز گذشته تیمش به سوالات مطرح شده پاسخ داد؛

 از موقعیت گلی که از دست دادی شروع کنیم!
از بعد از بازی هر که مرا می‌بیند همین سوال را می‌کند! اسمش را فقط بدشانسی می‌شود گذاشت. من همه سعی خود را کردم تا توپ گل شود که این اتفاق رخ نداد. انشالله بازی‌های آینده جبران خواهم کرد.

 گویا در بازی با پارس‌جنوبی وظیفه‌ات متفاوت‌تر از همیشه بود.
بله آقای کالدرون به فوتبال تهاجمی علاقه زیادی دارد و از من خواسته بود تا در کارهای تهاجمی شرکت بیشتری داشته باشم. به خاطر همین هم دوست داشتم گل بزنم که نشد.

با شرایط موجود و تفکر کالدرون فشار بیشتری به شما بازیکنان کناری خواهد آمد، این‌ طور نیست؟
وقتی قرار باشد در حملات شرکت کنیم قطعا باید در رفت و آمد بیشتری باشیم. این مسئله هم آمادگی بدنی بالایی را می‌طلبد. فکر کنم برای دیروز خوب بود و در هفته‌های آینده تلاش می‌کنم بهتر ظاهر شوم.

 در نیمه اول تیم پارس‌جنوبی با بازی تخریبی سعی می‌کرد به نوعی آزارتان دهد. موافقی؟
بله آنها در نیمه اول تخریب بازی می‌کردند که این مسئله ما را اذیت می‌کرد اما بین دو نیمه کالدرون متوجه شد که چه ضد تاکتیکی را اتخاذ کند که اتفاقا جواب داد و خیلی زود به گل رسیدیم.

 با این شرایط کالدرون نشان داد بازیخوانی خوبی دارد!
کالدرون از هر نظر مربی خوبی است و در برقراری ارتباط با بازیکنان هم موفق بوده، انشالله که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

 فکر می‌کنی در اردوی بعدی تیم ملی هم باشی؟
همه تلاشم خود را می‌کنم تا در اردوی بعدی تیم ملی حاضر باشم.  خیلی دوست دارم که در تیم ملی جایگاهی داشته باشم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 در گذشته بازیکنانی مثل مجتبی محرمی و رضا شاهرودی به خاطر اینکه مدافع چپ‌های تهاجمی بودند بیشتر مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار داشتند، به نظرت می‌توانی راه آنها را ادامه دهی؟
بازی در تیم‌های بزرگ و پرطرفدار سختی‌ها و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. من همیشه سعی کرده‌ام با عملکرد خوبم رضایت هواداران را بدست بیاورم و انشالله که در ادامه راه موفق باشم.

 

 

انتهای پیام/
 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان