Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@14:55:51 GMT

با ویژگی‌های گلکسی S۱۰ پلاس آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۲۵۶

با ویژگی‌های گلکسی S۱۰ پلاس آشنا شوید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در شرایطی که جنگ تجاری بین آمریکا و چین به شرکت هوآوی نیز کشیده شده است و بازار این شرکت در آمریکا در معرض تهدید بی سابقه ای قرار دارد، فضا بیش از هر زمان دیگری به نفع رقبای عمده این شرکت یعنی اپل وسامسونگ است. امسال نیز به مانند سال های قبل شرکت سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی خود رونمایی کرد که با قابلیت های شگفت انگیز خود بی شک یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری s۱۰ پلاس که قیمتی بین ۷۸۰ تا ۸۳۰ دلار دارد، مجهزر به سیستم اندروید ۹ و صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است. این گوشی ۱۷۵ گرم وزن و ابعادی معادل ۷۴.۱ در ۱۵۷.۶ میلی متر دارد. این گوشی‌ها دارای رزولوشن QHD بوده و قابلیت ذخیره اطلاعاتی به حجم ۱۲۸ گیگابایت را دارا هستند. حافظه داخلی این گوشی نیز ۸ گیگا بایت است. البته امکان افزایش حجم حافظه این گوشی تا عدد باورنکردنی ۱.۵ ترا بایت نیز وجود دارد.

شرکت سامسونگ در طراحی این گوشی هوشمند توجه زیادی به توسعه دوربین ها کرده است و سه دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه کرده است. با استفاده از امکانات جدید می توان تصاویر بسیار با کیفیتی در شب ثبت کرد که پیش از این در هیچ کدام از گوشی‌های سری گلکسی مشاهده نشده بود.

این گوشی دارای قابلیت شارژ بدون نیاز به سیم و سیستم هوش مصنوعی است که با تجزیه و تحلیل دفعات و زمان مورد استفاده از هر برنامه توسط کاربر، به وی امکان مدیریت در مصرف باتری و وقت را می دهد. در نسخه بعدی گلکسی‌های جدید که در نیمه دوم سال توسط سامسونگ عرضه خواهند شد، قابلیت اتصال به نسل جدید اینترنت ۵G برای کاربران فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: گلکسی اس 10 سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)

پولستار (Polestar) به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح سازنده‌ی خودروهای برقی، با انتشار تصویری در ویبو اولین گوشی هوشمند خود را به‌صورت اولیه به‌نمایش گذاشت. توماس اینگلات، مدیرعامل پولستار، طراحی باتجربه است و تأثیر ایده‌هایش بر طراحی خودروهای این برند به‌وضوح دیده می‌شود.

به گزارش زومیت، گوشی پولستار فلسفه‌ی زیبایی‌شناسی این برند را به‌خوبی انتقال می‌دهد. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت‌تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد؛ ویژگی‌هایی که تا حدودی یادآور گوشی سونی اکسپریا است.

Polestar

قلب تپنده‌ی گوشی پولستار، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام است و در کنار آن از ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود.

گوشی پولستار به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌ عریض و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهد بود.

Polestar

طبق گزارش‌ها، گوشی هوشمند پولستار از فریم فلزی و بدنه‌ی شیشه‌ای بهره می‌برد و گواهینامه‌ی IP68 نیز دارد که این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی دستگاه می‌توان به باتری ۵٬۰۵۰ میلی‌‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک اشاره کرد.

پولستار گوشی خود را با همکاری تیم خودروساز در سوئد و تیم میزو در چین می‌سازد. این شرکت سخت‌افزار و نرم‌افزار خودروهایش را با سیستم‌عامل Flyme روی گوشی هوشمندش ادغام می‌کند. مشخصات گوشی پولستار نشان می‌دهد محصول یادشده درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی میزو ۲۱ پرو است.

قیمت گوشی پولستار طی رویدادی در ماه جاری اعلام خواهد شد. باید دید آیا تسلا نیز به‌عنوان رقیب پولستار وارد صنعت گوشی‌های هوشمند خواهد شد یا خیر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)
  • واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه