Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ماشاالله میرزا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش دانش آموزان و مراقبین سلامت کرمانی در جشنواره کشوری سفیران سلامت خبرداد و گفت: دانش آموز امیرحسین تیموری از شهرستان کوهبنان موفق به کسب رتبه اول رشته عکاسی و هدیه کارآموزیان از ناحیه ۲ کرمام موفق به کسب رتبه دوم در رشته نقاشی کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زهرا محمودآبادی مراقب سلامت شهرستان سیرجان رتبه اول در رشته فیلم کوتاه و  فاطمه سیوندی پور مراقب سلامت شهرستان رفسنجان رتبه دوم در رشته عکاسی را کسب کردند.

 جشنواره سفیران سلامت یکی از برنامه‌های محوری حوزه سلامت آموزش وپرورش است و با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش ومشارکت دانش آموزی و کمک به ارتقای سلامت جامعه از دوره دانش آموزی در مفاهیم اصول سلامتی و بهداشتی در چهار سطح مدرسه، شهرستان، استان وکشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

معرفی نفرات برگزیده جشنواره سفیران سلامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در مسابقات بین المللی کشتی که به میزبانی کشور روسیه انجام شد، دانش آموزان آموزشگاه دارالعلم ناحیه ۷ مشهد موفق به کسب عناوین برتر شدند.

در این دوره از رقابت‌ها که به دعوت باشگاه جی بی ال روسیه در شهر مسکو با حضور ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد، «سعید حسنی» مدال طلای وزن ۴۸ کیلوگرم، «امیر عبدالله زاده» مدال نقره وزن ۶۸ کیلوگرم و «محمد جواد محمدپور» مدال برنز وزن ۴۴ کیلوگرم را کسب کردند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه