Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:29:57 GMT

تکمیل طرحهای نیمه تمام شهرستان گتوند پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۲۸۹

تکمیل طرحهای نیمه تمام شهرستان گتوند پیگیری شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه های نماز جمعه این هفته گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان از تکمیل نشدن طرح های نیمه تمام انتقاد کرد و افزود: تکمیل این پروژه‌ها  نیازمند پیگیری و کار جهادی مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی است. 
وی اضافه کرد:آسفالت معابر و خیابان ها و مسیرهای حفاری شده از جمله کارهایی است که باید در اسرع وقت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گتوند با اشاره به نامگذاری یکم شهریور به عنوان روز پزشک، این روز را به پزشکان ایران، بویژه شهرستان تبریک گفت: همت و دغدغه پزشکان، دغدغه پیامبر اکرم(ص) باشد و بنا به توصیه های ایشان، پزشکان دقت و جهاد و تلاش در کار را آویزه گوش خود قرار دهند.
حجت الاسلام اسدپور همچنین با اشاره به آغازهفته دولت و تبریک این هفته به دولتمردان گفت: در هفته دولت باید به بینش راهبردی رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب برگردیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب و ویژگی های یک دولت اسلامی افزود: دولتمردان به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان های انقلابی توجه کامل داشته باشند.
امام جمعه گتوند ادامه داد: جریان انقلابی را حزبی تفسیر نکنیم، همه باید به انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشیم و در هر کدام از جناح ها کسانی که شاخصه های انقلابی گری و تفکر انقلابی داشته باشند، در دولت اسلامی می توانند افراد برجسته ای باشند.
حجت الاسلام اسدپور به دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دولت اشاره کرد و گفت: تهیه برنامه های  اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نگاه به نیروها و ظرفیت های داخلی، نظارت دقیق برعملکرد دستگاه ها و جلوگیری از شکل گیری کانون های فساد از وظایف دولتمردان است که باید توجه لازم در این خصوص را داشته باشند.
وی در ادامه بر حضور مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در نماز جمعه تاکید کرد و افزود:مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گتوند و یک عضو از شورای اسلامی شهر برای پاسخگویی به برخی از سولات مردم در نماز جمعه حضور مستمر داشته باشند. 
امام جمعه گتوند در پایان با اشاره به موکب شهدای شهرستان گتوند برای استقبال و پذیرایی از زائران کربلای معلا در مرز چذابه گفت: خیرین شهرستان برای احداث این موکب همکاری کنند، تا یک موکب در شان مردم شهرستان ساخته شود.
۷۴۶۷/۶۰۰۲


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی پزشک پیامبر اکرم دستگاه های اجرایی رهبر معظم انقلاب قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفقی شد تا امروز در استان سمنان، استانی که مردمان متدین و استانی برخوردار از علم و دانش و به ویژه برخوردار از دانشمندان و فرهیختگان حضور حضور داشته باشم.

وی افزود: استان سمنان استان صنعتی، معدنی و کشاورزی است که ظرفیت خوبی دارد.    

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲