Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: از دستگاه قضا تقاضا می شود با مالکان باغ‌هایی که از این مکان ها برای اشاعه منکرات و مواد مخدر استفاده می کنند برخورد شدید قانونی داشته باشد .
وی همچنین در خصوص برخورد با عوامل بدحجابی و بی حجابی گفت: در نشستی که با حضور  مسوولان امنیتی دزفول برگزار شده موضوع بدحجابی و بی حجابی در فروشگاه های بزرگ مطرح شده و راهکار برخورد با این معضل بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز ضمن تقدیر از اقدامات اخیر قوه قضائیه گفت: تحقق عدالت جز با مبارزه گسترده با فساد ‌ و رانت خواری حاصل نمی‌شود . عملکرد قاطع قوه قضائیه با جرائم  و فساد بارقه امیدی در دل مردم روشن کرد. اختلاس‌های میلیاردی نشان داد حرام خوری و دست درازی به بیت المال نتیجه دوری از تقوا و به حق خود قانع نبودن است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی به دیدار اعضای گروه های جهادی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کار جهادی حاصل ایمان و اراده است که باید با تشویق جوانان و قدردانی و انعکاس فعالیت‌هایشان از آنها حمایت کرد.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه جامعه امروز تشنه کار جهادی است گفت: کار جهادی باید به عنوان فرهنگ نهادینه شود و مسوولان آن را سرلوحه کار خود قرار دهند .
 امام جمعه دزفول به دیدار اخیر رئیس جمهوری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: التزام عملی به شعارهای انقلابی و حرکت های انقلابی ، داشتن برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با هر نوع رانت خواری و فساد اداری، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به توان داخلی، جوان گرایی، خدمت شبانه روزی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ، نداشتن نگاه مادی مسوولان در مدیریت، حفظ بیت المال و جلوگیری از حیف و میل آن باید سرلوحه کار مسوولان باشد. 
حجت الاسلام قاضی دزفولی مسوولان را به گرفتار نشدن به حواشی ، توجه به مسائل اصلی کشور، جلوگیری از ولنگاری فرهنگی و نهادینه کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر توصیه کرد .
۷۲۷۸/۶۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام جمعه امر به معروف و نهی از منکر گردشگری مقام معظم رهبری مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان، اظهار کرد: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است. به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌های حوزه حفظ حقوق بیت‌المال وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در بازدید از چند مجموعه مشاهده شد در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده است، بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند، گفت: بی‌توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست. مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی و رفع تصرف آنها تنظیم کند.

فرجی‌برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفاً اقدامات سلبی مؤثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیرزمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابر این می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

کد خبر 6088518

دیگر خبرها

  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است