Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:31:49 GMT

همان بهتر که ایکاردی به ناپولی نیاید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۴۰۹

همان بهتر که ایکاردی به ناپولی نیاید

اسطوره برزیلی باشگاه ناپولی تمایلی برای پیوستن ایکاردی به باشگاه محبوب جنوب ایتالیا ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناپولی منتظر تصمیم نهایی مائورو ایکاردی است و همچنان نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی امیدوار است، این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه یوونتوس و رم هم وضعیت این مهاجم 26 ساله را زیرنظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً اما شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا مدعی شد این مهاجم آرژانتینی درخواست در اختیار داشتن پیراهن شماره 7 نراتزوری را کرده که مورد موافقت مدیران باشگاه اینتر قرار گرفته است.

 

 

 

 

کارِکا، اسطوره برزیلی باشگاه ناپولی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی "ایل‌ماتینو"، چاپ ناپل گفت:« آیا واقعاً ناپولی منتظر پاسخی از جانب ایکاردی است؟ اگر او نمی‌خواهد به ناپولی بیاید، می‌تواند به جهنم برود. او اصلاٌ درکی از ناپولی، ورزشگاه سن‌پائولو و هوادارانش دارد؟ آیا او می‌تواند درک کند که گلزنی با پیراهن ناپولی به قدر دنیا می‌ارزد؟ اگر ایکاردی قصدی برای آمدن به ناپولی ندارد، همان بهتر که نیاید. اگر من در ناپولی بودم، حتی یک ثانیه دیگر هم وقتم را صرف مائورو نمی‌کردم. »


کارِکا 58 ساله که بین سال‌های 1987 تا 1993 برای ناپولی بازی می‌کرد، در 64 بازی برای تیم ملی فوتبال برزیل 30 گل به ثمر رساند.

مائورو ایکاردی اینتر میلان ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مائورو ایکاردی اینتر میلان ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی
  • خلاصه بازی امپولی 1-0 ناپولی (سری آ - 2023/24)
  • امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد
  • امپولی - ناپولی
  • امپولی 1-0 ناپولی؛ نفس‌های بی‌رمق