Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواداران دو تیم ماشین‌سازی و استقلال پیش از آغاز بازی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. تاریخ انتشار: 17:13 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۷۳۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و استقلال از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حدود ۵۰ هوادار استقلال در سکوی مخصوص خود مستقر شدند.

*اتوبوس تیم استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ وارد ورزشگاه شد. در ادامه، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان برای بررسی وضعیت چمن ورزشگاه وارد زمین شدند.

*هنگام ورود اعضای کادرفنی استقلال به زمین برای آماده کردن مقدمات تمرین شاگردان استراماچونی، هواداران ماشین‎سازی آنها را «هو» کردند.

*هنگامی که هواداران تیم استقلال برای نخستین بار قصد تشویق تیم‌شان را داشتند، با هواداران ماشین‌سازی درگیری لفظی پیدا کردند. در ادامه، با پخش شدن موسیقی، قائله خاتمه یافت.

*دمای هوای تبریز، ۳۸ درجه بالای صفر است و به همین خاطر، هواداران مجبور شده‌اند با چتر خود را از گرمای هوا حفظ کنند.

*در سکویی که برای ایجاد فاصله بین هواداران دو تیم ایجاد شده، پرچم بزرگ تیم ماشین‌سازی نصب شده است.

*در حالی که بلیت فروشی این دیدار به صورت الکترونیکی انجام می‌شد، اما در مقابل ورزشگاه هیچ ساز و کار مشخصی برای ورود تماشاگران وجود ندارد و در قبال پرداخت مبلغی، آنهایی که بلیت ندارند هم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند. این در حالی است که بر روی تمامی سکوها، شماره گذاری هم در ورزشگاه انجام شده است.

*دیدار ماشین‌سازی و استقلال، با سه دوربین به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال ماشین سازی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم