Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین امیرعبداللهیان» در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: پاک‌سازی کامل منطقه ⁧خان شیخون⁩ ⁧سوریه⁩ از حضور تروریست‌ها بر مردم، ارتش و رهبری سوریه مبارک باد.

وی ادامه داد: به زودی ادلب هم به سوریه مقاوم بازمی‌گردد. نقشه‌های تجزیه سوریه و تروریسم شکست خورد و بشار اسد با رأی مردم ماند. اکنون آوارگان به کشور بازمی‌گردند و مذاکره سوری‌ها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، منابع سوری روز سه‌شنبه گذشته اعلام کردند که همزمان با استقرار نیروهای ارتش سوریه در برخی مناطق شهر خان شیخون در حومه ادلب، تروریست‌ها از این شهر و نیز شهرک‌های شمالی حومه حماه به طور کامل عقب‌نشینی کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم

دکتر «جاک نریا» افسر ذخیره اطلاعات ارتش و مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که استعفای رئیس اطلاعات ارتش را چگونه می توان توضیح داد، گفت: "در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم اول شکست هفت اکتبر و دوم شکست بعد از حمله دمشق و پاسخ ایران.

او گفت: به هیچ‌وجه کسی پیش‌بینی نکرده بود که ایران از سرزمینش به ما حمله کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند