Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:28:29 GMT

قیمت بلیط ها بازی های شاهین بوشهر نصف شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۵۲۸

قیمت بلیط ها بازی های شاهین بوشهر نصف شد

ابوذر دهدار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باتوجه به قیمت اعلام شده بلیط و خواسته مردم ورزش دوست بوشهر و هواداران تیم با پیشنهاد باشگاه شاهین شهرداری و پیگیریهاییانجام

شده با هماهنگی هیات فوتبال استان و سازمان لیگ قیمت بلیط ها کاهش یافت.

وی خطاب به هواداران شاهین بوشهر گفت: تمام تلاش مجموعه شورای شهر و شهرداری در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ۴ سال گذشته ارتقا سطح شور و نشاط در جامعه بوده که این مهم با همت

همه عوامل و هواداران با صعود به لیگ برتر محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهدار ادامه داد: در این راستا از هواداران انتظار است همچون گذشته با تمام وجود تیم خود را حمایت کنند و در فراز و نشیب ها همراه و همیار کادر فنی و بازیکنان باشند.

فروش بلیت بازی شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸  امروز از طریق سایت اینترنتی www.pin۹۰.ir قابل انجام است.

ورود افراد به ورزشگاه فقط با کارت ملی میسر است و افرادی که کارت ملی ندارند حتی با وجود خرید بلیط امکان ورود به ورزشگاه را ندارند.

افراد زیر ۱۵ سال نیز  اگر شناسنامه جدید که بارکد دارد داشته باشند امکان ورودشان به ورزشگاه وجود دارد.

سامانه حداقل چهار ساعت قبل از  مسابقه بسته می شود و همچنین از سه ساعت قبل از آغاز بازی ورود به استادیوم از طریق گیت های الکترونیکی مهیا خواهد بود.

افرادی که ایمیل اختصاصی برای ثبت نام ندارند و یا قادر به ساخت ایمیل نیستند باید به کافی نت ها مراجعه تا با ساخت ایمیل و ثبت نام در سامانه بلیط بازی را خریداری کنند.

گفتنی است بلیط فروشی کاغذی جلوی  ورزشگاه به هیچ عنوان انجام نمی شود.

سازمان لیگ اعلام کرده است دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان با یک روز تاخیر روز شنبه دوم‌ شهریور ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می‌شود.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403

هواپیما یکی از بهترین وسیله‌ها برای سفر از استانبول به تبریز است. ایرانی‌های زیادی برای تفریح، خرید یا مسائل کاری به استانبول سفر می‌کنند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403 صحبت کنیم. اگر قرار است بلیط هواپیمایی در این‌مسیر بخرید حتما این‌مقاله را بخوانید.

استانبول یکی از شهر‌های معروف گردشگری چهان است. روزانه مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند تا دیدنی‌ها و جاذبه‌های متنوع آن را از نزدیک ببینند. ایرانی‌ها نیز به علت‌های مختلف ترکیه و شهر‌های آن را برای سفر خارجی دوست دارند. این‌موضوع از تعداد تور‌ها و پرواز‌هایی که از شهر‌های مختلف ایران به استانبول و دیگر شهر‌های ترکیه می‌روند، مشخص است. یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به استانبول یا بازگشت از آن، خرید بلیط هواپیما است.

قیمت بلیط هواپیما همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران زیادی است که باید قبل از سفر درباره آن تحقیق کنند. در این‌مقاله می‌خواهیم آخرین قیمت‌های بلیط هواپیما استانبول به تبریز را بررسی کنیم. اگر دوست دارید سفر عدی خود را به استانبول با هواپیما تجربه کنید یا درباره قیمت بلیط تحقیق می‌کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کرده و آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

قیمت خرید بلیط استانبول به تبریز

با نگاهی ساده به برخی سایت‌های فروش بلیط هواپیما متوجه می‌شوید که قیمت بلیط‌های اختلاف زیادی با هم دارند. این‌اختلاف به حدی زیاد است که ممکن است شما را سردرگم کرده و ندانید کدام مورد برای شما مناسب‌تر است. قیمت بلیط استانبول به تبریز به عوامل زیادی بستگی دارد.

با تغییر هر‌یک از این‌عوامل ممکن است قیمت بلیط کم یا زیاد شود. اگر بخواهیم مثالی ساده برای این‌موضوع ارائه دهیم بهتر است درباره نوع بلیط هواپیما صحبت کنیم. معمولا پرواز‌ها انواع مختلفی دارند و با امکانات و خدمات هواپیما به دسته‌های مختلفی تقسیم شده‌اند. یک دسته‌بندی ساده برای انواع بلیط، بلیط‌های اکونومی، بیزینس و فرست‌کلاس است. از آن‌جا که خدمات و امکانات این‌پرواز‌ها با هم تفاوت دارند، طبیعی است که قیمت آن‌ها نیز با هم اختلاف دارد. عوامل دیگری هم روی قیمت بلیط پرواز‌ها تاثیر می‌گذارند که درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت بلیط استانبول به تبریز

در قسمت قبل درباره انواع کلاس پرواز‌ها و تاثیر آن بر قیمت بلیط صحبت کردیم. بهتر است قبل از مشاهده قیمت بلیط پرواز استانبول به تبریز با دیگر عوامل موثر نیز آشنا شوید. نوع بلیط (چارتری یا سیستمی)، تاریخ سفر، یک‌طرفه یا دوطرفه بودن بلیط، داخلی یا خارجی‌بودن ایرلاین و امکانات اضافه پرواز می‌توانند به‌سادگی قیمت بلیط درخواستی شما را تغییر دهند. در قسمت بعد، قیمت بلیط این‌مسیر را بیان می‌کنیم، اما باید بدانید بازه‌ای که در آن‌جا گفته می‌شود به علت مواردی است که گفته شدند. شما باید همه فاکتور‌هایی که بر قیمت بلیط تاثیر می‌گذارند را بشناسید و بعد از بررسی بلیط‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها را برای سفر خود رزرو کنید.

قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403

حال که با عوامل موثر بر قیمت بلیط پرواز استانبول به تهران آشنا هستید، بهتر است قیمت‌های دقیق‌تری را ببینیم. قیمت بلیط این‌مسیر می‌تواند بازه‌ای از حدود 1.2 تا 7.2 میلیون تومان داشته باشد. بازه زیادی است. معمولا ایرلاین‌های داخلی قیمت کمتری دارند و شما امکان خرید بلیط این‌مسیر را با حدود 1260000 تومان نیز دارید. البته ایرلاین‌های داخلی نیز بازه گسترده‌ای برای قیمت دارند.

مثلا ایرلاین آتا قیمت‌های 1260، 1678، 3724، 4654 و 5026 هزار‌ تومان را برای مسیر استانبول به تبریز دارد. ترکیش ایرلاین قیمت‌هایی از 4.5 تا 7.2 میلیون تومان برای این‌پرواز ارائه می‌‌دهد. البته قیمت‌های این‌مطلب تخمین زده شده‌اند و بهتر است برای عدد دقیق به یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما، یعنی علی بابا مراجعه کنید. این‌که کدام پرواز برای شما بهتر است به شرایط و خواسته‌های خودتان بستگی دارد. سعی کنید همه فاکتور‌ها را با هم در‌نظر بگیرید و فقط یک عامل مانند قیمت بلیط را نبینید.

نحوه خرید بلیط پرواز استانبول به تبریز

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خرید بلیط استانبول به تبریز این است که به سایت علی بابا مراجعه کنید. علی بابا به شما این‌امکان را می‌دهد تا انتخاب‌های متعددی را بررسی کرده و بهترین آن‌ها را بخرید. قیمت‌هایی که در قسمت قبل گفته شد، حدودی هستند و ممکن است برای هفته‌های بعدی تغییراتی داشته باشند. بهتر است برای داشتن قیمت‌های به‌روز حتما به سایت علی بابا مراجعه کنید. علاوه‌بر قیمت، اطلاعات زیاد دیگری از پرواز نیز به شما داده می‌شود که بهتر است قبل از خرید نهایی همه آن‌ها را با‌دقت بخوانید.

خرید بلیط از علی بابا کاری بسیار آسان است. به سایت بروید. در صفحه اصلی روی بلیط پرواز یا هواپیما کلیک کنید. نام مبدا، مقصد و تاریخ درخواست بلیط را وارد کرده و روی جستجو بزنید. لیست بلندی از بلیط‌ها به شما نشان داده می‌شود. حال باید با ابزارهای سایت، همه گزینه‌ها را فیلتر کرده و با دسته‌بندی‌های خاص به گزینه‌های محدود‌تری برسید. آخرین موارد را بررسی کنید و از همان‌جا رزرو خود را نهایی کنید. پیشنهاد‌های سایت یا پرواز‌های لحظه آخری نیز فرصت خوبی برای شما هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان