Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@04:18:28 GMT

فحاشی ممتد طرفداران تراکتور به استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۵۴۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه بین تیم‌های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز جو ورزشگاه‌های بنیان دیزل علیه شاگردان آندره آ استراماچونی است.

عده‌ای از طرفداران تیم تراکتور که با پیراهن سرخ این تیم خود را به ورزشگاه دیدار آبی پوشان تهران با شاگردان رسول خطیبی رسانده‌اند، نزدیک به جایگاه طرفداران میهمان مستقر شده‌اند و بدون در نظر گرفتن شرایط تیم ها و بی توجه به جو ورزشگاه از اوایل حضور تماشاگران استقلال در ورزشگاه به فحاشی و سر دادن شعارهای تند مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار در مقابل از سوی استقلالی‌ها هیچ واکنشی نداشت و آنها تصمیم گرفتند با تشویق تیم خودشان این ماجرا را ادامه ندهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • جریمه کاپیتان استقلال/سیدحسین حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • فوری: کاپیتان استقلال از بازی تراکتور محروم شد!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم