Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ برتر تیم اهواز را مغلوب کرد.

به گزارش قدس آنلاین ، در ادامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم های خراسان رضوی و حفاری اهواز روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند.

در این بازی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی با نتیجه ۲ بر یک تیم حفاری اهواز را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته گذشته نیز در اولین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم خراسان رضوی در بازی خارج از خانه تیم پارس آرای شریف را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کرده بود.
پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از ۲۵ مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده است.

منبع : ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است

به گزارش قدس خراسان، حسن رستمی اظهار کرد: بیش از ۱۸۷ هزار و ۵۵۰ تن مرغ پارسال در این استان تولید و توزیع شد که این میزان نزدیک به ۱۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در استان خراسان رضوی در یکسال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان خراسان رضوی تولید شده است که افزایش نزدیک به هشت درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ دارد.

رستمی ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۴۸۷ مرغداری‌ گوشتی در این استان با ظرفیت ۳۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۹۵۵ قطعه فعالیت دارد.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار با ظرفیت ۹ میلیون و ۲۰۰ قطعه در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که از حیث واحدهای فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف 
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان