Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر پیشین فرانسه در آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های ترامپ در برابر ایران، به نقش فرانسه در این میان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ژرار آرو، سفیر پیشین فرانسه در آمریکا در پیامی توییتری از سیاست ترامپ در قبال ایران انتقاد کرد و نوشت: ترامپ ایرانی‌ها را تحت فشار قرار داده  و انتظار دارد که دست از مقابله بردارند، اما همان‌طور که از مورد کره شمالی نمایان است، وی[ترامپ] به دنبال جنگ نبوده و تصور منعطفی از خواسته‌هایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق خبر ایسنا، وی در ادامه به نقش ریاست جمهوری فرانسه در این باره اشاره کرد و نوشت: چالش امانوئل مکرون این  است که این رویکرد را با ایرانی‌ها وفق دهد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روز جهانی مساجد مسجد روز جهانی مسجد مساجد عید غدیر خم غدیر روزنامه اردبیل بیرجند ترامپ دونالد ترامپ فرانسه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد