Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:03:08 GMT

ترکیب رویایی صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۵۷۸

ترکیب رویایی صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم

صنعت نفت آبادان با هدایت دراگان اسکوچیچ درمسابقات لیگ نوزدهم حاضر می شود و در اولین دیدار خود در ورزشگاه فولاد آره نا در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت.

به گزارش"ورزش سه"، بعد از رفتن پائولو سرجیو از نفت آبادان به التعاون عربستان، مدیران این تیم ترجیح دادند تا دوباره به مربی خارجی اعتماد کنند و دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق فولاد و ملوان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند تا در لیگ نوزدهم یک تیم جذاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب رویایی تیم صنعت نفت آبادان برای لیگ نوزدهم به شرح زیر است:


دروازه بان: ناصر سالاری


دروازه بان فصل قبل تیم فولاد خوزستان به نفت آبادان بازگشت و البته با کیفیت و بی حاشیه  کارش را ادامه می دهد. محمد دریس و پیام پارسا دو دروازه بان دیگر نفتی ها در لیگ نوزدهم است.

 

مدافع راست: عبدالله ناصری


ناصری که در فولاد خوزستان، شاگرد اسکوچیچ بود پس از حضور این سرمربی در آبادان از تیم سایپا جدا شد و به این تیم پیوست. او در پست دفاع راست حضور خواهد داشت و البته در پست وینگر راست نیز می تواند بازی کند و در حمله اضافه شود. حسین ساکی و علی ستاوی دیگر گزینه زردها در این پست خواهند بود.

 

مدافعین وسط: محمد اهل شاخه – عقیل کعبی


دو مدافع اهل اهواز اصلی ترین گزینه های خط دفاع تیم نفت هستند و البته رقبای سختی به نام حسین بغلانی و محمد قریشی نیز دارند اما شانس دو بازیکن سابق باشگاه فولاد بیش از دو بازیکن دیگر است.گفتنی است اهل شاخه در فولاد و قریشی در خونه به خونه شاگرد اسکوچیچ بوده اند.

 

مدافع چپ: جعفرسلمانی


جعفرسلمانی یکی از پدیده های فصل قبل بود و با بازی های خوب خود توانست نامی دست و پا کند. او این فصل نیز دفاع چپ اصلی نفتی ها در لیگ خواهد بود. سیروان قربانی دیگر دفاع چپ نفتی ها خواهد بود.

 

هافبک ها : طالب ریکانی، مسلم مجدمی و مصطفی احمدی


مثلث خط میانی میدان تیم اسکوچیچ با حضور طالب ریکانی، مسلم مجدمی و مصطفی احمدی شکل می گیرد، سه بازیکنی که فصل قبل نیز در این تیم بوده اند و با حضور اسکوچیچ بازهم دراین تیم حاضر خواهند بود. .مهدی حنفی، غبیشاوی، حامدی فر و محمود مطلق زاده دیگر هافبک های این تیم هستند.

 

وینگر راست: مهدی مومنی


وینگر سابق تیم های پیکان، فولاد و استقلال خوزستان بازهم در خوزستان حاضر شده و در بازی های دوستانه نیز نمایش خوبی داشته است. شریعت زاده دیگر گزینه نفتی ها در این پست است.


وینگر چپ: میلاد جهانی


جهانی یکی از ستون های چند فصل اخیر زردهای آبادانی است، او که بین هواداران نفتی به "داگلاس کاستا" معروف است، امیدوار است تا درخشش خود را بتواند همچنین ادامه بدهد..

 

مهاجم: عیسی آل کثیر


آقای گل سابق لیگ یک و لیگ دو پس از 8 سال به خوزستان بازگشته تا در استان خود بازی کند و اصلی ترین انگیزه گلزنی آبادانی ها به حساب می آید. فاخر تهامی و رضا جبیره دیگر گزینه های

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر