Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:09:20 GMT

انفجار در نزدیکی ایست ارتش اسرائیل در کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۶۶۲

رسانه‌های اسرائیل از وقوع انفجاری در نزدیکی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در "جلبوع" واقع در شمال شهر "جنین" در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که در نتیجه انفجار یک بمب در نزدیکی شهرک "دولیب" در غرب رام‌الله یک شهرک نشین کشته شده و دو تن دیگر به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع با بیان اینکه این انفجار در پی انداختن یک بمب دستی از یک خودرو به سمت تعدادی از شهرک نشین‌ها اتفاق افتاده است، تصریح کردند که نیروهای ارتش اسرائیل خودروی مظنون دست داشتن در این عملیات را تحت تعقیب قرار داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسرائیل کرانه باختری ارتش اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و یورش‌های پیاپی ارتش این رژیم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری، تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حریم مقدس مسجدالاقصی نیز ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در سومین روز از عید یهودی موسوم به «پسح» تاکنون بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست حریم مبارک مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده شهرک‌نشینان صهیونیست در ورودی «باب القناطین» مسجدالاقصی آیین‌های یهودی را اجرا کرده‌اند.

اوقاف اسلامی فلسطین نیز ضمن تایید این خبر از اجرای آیین‌های یهودی از سوی شهرک‌نشینان در محوطه مسجدالاقصی خبر داد و اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی مانع از حضور فلسطینیان در این محل مقدس شده است.

کد خبر 6088320

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است