Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@18:46:38 GMT

شباهت جالب لیگ نوزدهم و فصل گذشته لیگ‌برتر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۶۸۱

شباهت جالب لیگ نوزدهم و فصل گذشته لیگ‌برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیروز چهار بازی از هفته ابتدایی لیگ نوزدهم برگزار شد. در شهرهای تهران، اصفهان، سیرجان و مسجدسلیمان تیم های میزبان به مصاف رقبای خودشان رفتند و به جز بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان که گل نداشت، در بازی های دیگر دروازه ها باز شد. اگرچه پرگل ترین دیدار روز گذشته دیدار ذوب آهن و سایپا بود که با برتری 3-2 میهمان همراه شد اما در کل از چهار بازی روز اول میانگین آماری 2 گل در هر مسابقه بدست آمد که در نوع خودش میانگین قابل توجهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در لیگ فصل گذشته هم بهتر رخ داده بود. جایی که چهار بازی روز اول لیگ هجدهم 11 گل داشتند و چنین آمار خوبی در دو دوره متوالی لیگ برتر نوید رقابتی جذاب بین تیم ها در ادامه فصل می دهد. البته که فصل گذشته چهار بازی روز دوم با سه تساوی بدون گل و یک تساوی 1-1 همراه شدند و به نوعی آمار بازی های روز اول را خراب کردند و حالا همه امیدوارند در روز دوم رقابت های لیگ نوزدهم آمار بد روز دوم هفته اول لیگ قبلی تکرار نشود.

43257

کد خبر 1292217

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس باشگاه ذوب آهن باشگاه تراکتورسازی نفت مسجد سلیمان باشگاه نساجی قائمشهر پارس جنوبی باشگاه سایپا لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال سینمای ایران ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف امانوئل مکرون نماز جمعه ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۳۷۹۷ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۷ کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حملات ۶۸ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۹۴ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و سه هزار و ۷۹۷ نفر رسید و هفتاد و شش هزار و ۴۶۵ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

دیگر خبرها

  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • ۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۷۹۷ نفر رسید
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • مرور گذشته و حال در آستانه روز جهانی «دروازه بان»؛ ۱۰ گلر برتر تمام ادوار برزیل کدام چهره‌ها هستند؟
  • آمار تحسین برانگیز خیبر برای صعود به لیگ برتر