Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ می‌گوید تیمش دیدار سختی مقابل تیم ادی هاو خواهد داشت.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بورنموث شرکت کرد.

به گزارش men، پپ به خبرنگاران گفت:

دو تیم شناخت بسیار کاملی از یکدیگر دارند. آنها 4 سال است مربی خود را عوض نکرده‌اند و اکنون هم، امتیازی برابر با ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورنموث چند لایه با سیستم 532 دفاع می‌کند و در حملات هم واقعا خوب کار می‌کند. بازی با آنها همیشه سخت بوده است.

عملکرد var؟ واکنش ژسوس به گلش و اتفاقات پس از آن طبیعی بود. وقتی گلی به آن صورت در چنان شرایطی می‌زنید، احساسات به میان می‌آید. بعد از بازی ناراحت نبود. واکنش بازیکنان تاتنهام به خوبی نشان می‌داد حتی آنها هم نفهمیدند چرا گل مردود اعلام شده است. آنها پذیرفته بودند که توپ گل شده است. واکنش بازیکنان ما هم طبیعی بود. باید به کارمان ادامه بدهیم. آن بازی دیگر گذشت. باید رو به جلو فکر کنیم. من var را می‌پسندم چون عدالت را به ارمغان می‌آورد. این اولین فصل است. به داوران در قضاوت منصفانه‌تر کمک می‌کند و معتقدم بالاخره همه چیز درست خواهد شد. از اول هم همین اعتقاد را داشتم و از ورود تکنولوژی به فوتبال استقبال کردم. اما var به زمان نیاز دارد.

کاپیتان داوید سیلوا؟ او فرد فوق العاده‌ای است. انسانی عادی که تجربه زیادی دارد. هر کاپیتانی با دیگری فرق دارد. آنها باید به چیزی که او فکر می‌کند، عمل کنند. کاپیتان را خود بازیکنان انتخاب کردند و من در آن دخالتی نداشتم. داوید یکی از نابغه ترین بازیکنان در فضاهای کوچک است. یکی از بهترین بازیکنانی که می‌شناسم. بحث فقط کیفیت او نیست بلکه داوید در تمرینات هم روحیه پیروزی طلبی کم نظیری دارد. داشتن چنین عملکردی در لیگ برتر آسان نیست ولی او انجامش داد. او باید به خودش ببالد. سیلوا بازیکنی تکنیکی است و با در نظر گرفتن سبک فوتبال در انگلیس، این طور به نظر می‌رسید که شاید به دردسر بیفتد. خوشبختانه اشتباه می‌کردم. پیشتر درباره او با مربیان سابقش حرف زده بودم. حرف‌هایی که آنها زدند را خودم از نزدیک دیدم. او یک برنده است؛ معرکه.

کانسلو؟ می‌تواند بازی کند و آماده است. او در تمرینات دید که سبک بازی ما چگونه است. در جلسات آنالیز و گفتگوها هم اطلاعاتی به دست آورد. ژوائو فردا می‌تواند بازی کند و بعد از وقفه بازی‌های ملی هم همه بازیکنان در دسترس خواهند بود. کانسلو یک حرفه‌ای تمام عیار است. زینچنکو هم می‌تواند بازی کند. مشکل او فقط گرفتگی عضله بود که پس از بازی درگیرانه با تاتنهام عادی بود. دیروز بدون مشکل تمرین کرد. استونز اما در دسترس نیست. برای بازی بعدی باید ببینیم چه می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مهدی ایلانلو، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: استقبال برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی در قم طی سال اخیر موجب رشد فعالیت‌های اقتصادی در این حوزه شده‌ است.

وی گفت: به دنبال این رشد سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های تولیدی در قم، شاهد افزایش فرصت‌های شغلی در این بخش هستیم که موقعیت مناسبی را برای افراد جویای کار فراهم کرده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در همین راستا بستری برای مهارت آموزی به نیرو‌های کار فعال در واحد‌های تولیدی استان فراهم شده‌ است.

شهرک‌های صنعتی استان به دلایل مختلف همچون موقعیت ویژه در نزدیکی بازار‌های بزرگ کشور و برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب، با استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار‌های تولیدی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • استقبال ۹۰ درصدی از کالابرگ الکترونیکی