Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:48:43 GMT

فتاحی: مقابل استادیوم با کارت ملی بلیت فروختیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۶۸۹

فتاحی: مقابل استادیوم با کارت ملی بلیت فروختیم

سعید فتاحی بار دیگر هواداران باید در هفته های ابتدایی صبور باشند تا شرایط برای استفاده از سیستم جدید هموار شود و فرهنگ سازی نیز صورت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ که در تبریز حضور دارد تا شرایط دیدار دو تیم ماشین سازی و استقلال را زیر نظر داشته باشد، در مورد مشکلات به وجود آمده در رابطه با گیت ها برای هواداران استقلال هنگام ورود به ورزشگاه گفت:‌ ببینید خدا را شکر تعداد گیت هایی که  وجود دارد، کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمت هواداران میزبان 5 گیت است و از سمتی که هواداران استقلال وارد می شوند، یک گیت در نظر گرفته شده است. استاندارد این است که به ازای هر 650 نفر یک گیت وجود داشته باشد، که اینجا در مجموع استقلالی ها 500 سهمیه داشته اند و یک گیت برای هواداران این تیم کافی است.


او در رابطه با مشکل ایجاد شده بیان کرد: سمت استقلالی ها گیت قطع شده بود و تا راه اندازی شود، مقدای هواداران معطل شدند ولی الان مشکل حل شده است و سکوها پر شده است.


فتاحی ادامه داد: از هواداران خواسته ایم در هفته های ابتدایی سعه صدر داشته باشند تا این مسائل حل شود و به استاندارد برسیم.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر این نکته که دیگر شاهد بلیت کاغذی نخواهیم بود، افزود: به هیچ وجه دیگر در مسابقات شاهد بلیت کاغذی نخواهیم بود. اینکه گفته می شود، بلیت کاغذی در استادیوم فروخته ایم اصلا صحت ندارد و در واقع بلیت فروشی با کارت ملی در محل استادیوم انجام شده است. برای اینکه کارها سریع تر پیش برود، می رفتند و در سایت خرید می کردند.

سعید فتاحی ماشین سازی تبریز استقلال تهران سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید فتاحی ماشین سازی تبریز استقلال تهران سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

دریافت 46 MB

        

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)