Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب آذین‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، مخابرات، آبخیزداری، عمرانی، خدماتی و ورزشی است که در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شاخص‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری این شهرستان در هفته دولت بیان کرد: در این هفته ۵۴ هکتار آبیاری تحت فشار و خرده مالکی در مزارع این شهرستان با هزینه ۱۲ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث خط برق هوایی به ظرفیت ۲۰ کیلووات در روستای «احمدآباد» بخش مرکزی، احداث پست هوایی با ترانس ۴۰۰ کیلوولت و اصلاح شبکه برق فشار ضعیف در روستای «ینگی‌آباد» با مجموع ۱۳ میلیارد ریال هزینه از طرح‌های خدماتی در مناطق روستایی است.

فرماندار شاهین‌دژ اضافه کرد: احداث ۴۶ واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد با ۲۲ میلیارد ریال هزینه و مقاوم‌سازی ۵۰ واحد مسکن روستایی توسط اداره بنیاد مسکن با ۱۰ میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان است.

وی از افزایش ارتفاع دکل مخابراتی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: ارتفاع دکل همراه اول از ۳۰ متر به ۴۲ متر با هزینه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ارتقا پیدا کرده که موجب تقویت کیفیت ارتباط تلفنی شده است.

آذین‌پور، در خصوص طرح‌های کلنگ‌زنی در این شهرستان نیز اظهار داشت: پروژه احداث میدان دواب با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و آبیاری تحت فشار تجمیعی و خرده مالکی در ۵۶ هکتار از مزارع این شهرستان با هفت میلیارد ریال اعتبار در این هفته آغاز خواهد شد.  

وی دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان به مناسبت هفته دولت عنوان کرد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و نیمی از جمعیت آن در ۱۵۲ روستا ساکن هستند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کارآمدی دولت شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش فردا با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح می‌شوند.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی امشب برای حضور در مراسم افتتاحیه، دیدار با ائمه جمعه کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه نخبگان و بازدید از صداوسیمای کیش به جزیره سفر کرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط