Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان چلسی از جوانان باشگاه رضایت دارد.

طرفداری - سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی به تمجید از عملکرد بازیکنان پرورش یافته در آکادمی این باشگاه پرداخت.

به گزارش سایت گل، کاپیتان چلسی می‌گوید:

سطحی که لیورپول و منچسترسیتی از خود بروز دادند، شگفت انگیز بوده است. این اولین بار در تاریخ است که یک تیم علی رغم گرفتن بیش از 90 امتیاز، قهرمان لیگ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین شما متوجه هستید که این دو تیم، استانداردهای بسیار بالایی تعیین کرده‌اند. حالا این به ما و دیگر تیم‌ها بستگی دارد که سطح خودمان را ارتقا بدهیم. اینکه از نقل و انتقالات محروم بودیم طبعا کمکی نمی‌کند ولی من به این گروه باور دارم. به جوانان تیم ایمان دارم. خیلی از بازیکنان آکادمی پیشتر به طور قرضی در دیگر تیم‌ها بوده‌اند و تلاش می‌کنیم با همین ترکیب تا جایی که ممکن است، پیش برویم.

بازیکنانی چون تامی آبراهام، ریس جیمز و میسون مانت را داریم که فصل گذشته به طور مرتب در چمپیونشیپ بازی می‌کردند. از طرف دیگر بازیکنانی از آکادمی در تیم داریم که پیشتر به فینال لیگ قهرمانان جوانان اروپا راه یافتند. بازیکنانی نظیر کانر گالاگر و چارلی براون که بهترین گلزن رقابت‌ها بود. لین ماتسن قهرمان زیر 17 ساله اروپا شد. بنابراین بازیکنان بسیار خوبی از آکادمی به ما اضافه شده‌اند. اما به زمان نیاز دارند. مستقیم از آکادمی به تیم اول رفتن کار سختی است ولی تیم انتقالات قرضی، آکادمی و بقیه فوق العاده کار کرده‌اند.

خیلی خوشحالیم که امثال امپادو، اودوی، لوفتوس چیک و کریستنسن عملکرد خوبی داشته‌اند. به نظرم این همان چیزی است که بابت آن بازیکنان به دیگر تیم‌ها قرض داده می‌شوند؛ اینکه فرصت بازی پیدا کنند و باتجربه‌تر شوند تا در بازگشت به چلسی، سطح بالاتری داشته باشند. به نظرم پیشتر مردم این سوال را داشتند که چرا ما بازیکنان آکادمی که قهرمان تورنمنت‌های بین المللی می‌شدند را به تیم اول نمی‌آوریم. اما در چند سال اخیر این روند عوض شده است. چلسی باشگاه بزرگی است و بازی برای تیم اولش کار آسانی نیست ولی بازیکنان آکادمی خیلی خوب کار کرده‌اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است