Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@19:19:04 GMT

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۷۶۳

زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

تسنیم نوشت: به گفته مشاورِ سازمان خصوصی سازی، سود مربوط به سهام عدالت تا پایان آذر و اوایل دی امسال به حساب مشمولان واریز می‌شود.

طرح سهام عدالت در حالی از سال ۱۳۸۵ تا کنون در حال اجرا است که بر اساس آن از محل سود سهام تخصیص یافته به مشمولان، اقساط این سهام طی مدت ۱۰ سال تسویه شده است.

بر این اساس از سال ۹۶ و با پایان یافتن مهلت تسویه اقساط سهام عدالت، سود این سهام به‌صورت نقدی به مشمولان در حال پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالجاری نیز رفته رفته مجامع سال ۱۳۹۷ شرکت‌ها در حال برگزاری است که پس از پایان این زمان، واریز سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۷ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به مشمولان آغاز خواهد شد.

بر این اساس جعفر سبحانی، مشاور پوری حسینی از واریز سود سهام عدالت مربوط به سال ۹۷ در اواخر پاییز امسال خبر داد و گفته، سود سهام عدالت مربوط به سال گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده است به طوری که هم اکنون این میزان سود از سود سال ۹۶ عبور کرده است این در حالیست که هنوز چند شرکت سهامدار سهام عدالت از جمله هلدینگ خلیج فارس مجمع عمومی خود را برگزار نکرده اند.

وی افزود: پس از پایان مجامع عمومی شرکت‌های زیرمجموعه سهام عدالت، ۲ گروه تخفیف دار که مشمول اعضای کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند اولین گروه دریافت سهام عدالت خواهند بود. قطعا سود سهام عدالت سال گذشته بیش‌تر از ۱۷۵ هزار تومان خواهد بود، اما به دلیل اینکه سود این شرکت‌ها به صورت یکجا به حساب سازمان خصوصی سازی واریز نمی‌شود، پرداخت سود سهام عدالت هم در چند مرحله واریز می‌شود.

مشاور پوری حسینی گفت: سود سهام عدالت در سال ۹۵ برابر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود، میزان این سود در سال ۹۶ افزایش پیدا کرده و به عدد ۴ هزار میلیارد تومان رسید. پیش بینی‌ها نشان می‌دهد این عدد برای سال ۹۷ بیشتر خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سود سهام عدالت پرداخت سود سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از سی ان ان، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه‌ای را امضا کرد که روی کمک نظامی به اوکراین تمرکز دارد اما به فیلترشدن تیک‌تاک هم مربوط است. به‌موجب این قانون، شرکت بایت‌دنس مالک تیک‌تاک باید نهایتاً در 9 ماه آینده این شبکه اجتماعی را به شرکتی دیگر بفروشد. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، تیک‌تاک در آمریکا فیلتر خواهد شد.

لایحه ممنوعیت یا فروش تیک‌تاک اکنون قانونی رسمی است تا شمارش معکوس برای بایت‌دنس شروع شود. این شرکت ۹ ماه فرصت دارد تا اقدامات اولیه مربوط به فروش تیک‌تاک را انجام دهد. با‌ این‌حال، رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند ضرب‌الأجل را سه ماه دیگر تمدید کند.

پیش از این مجلس سنای آمریکا این لایحه‌ای را با ۷۹ رأی موافق در مقابل ۱۸ رأی مخالف تصویب کرده بود.

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران