Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قدسی دانشجوی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه یزد در مسابقات جهانی FIRA Roboworld Cup کره جنوبی توانست مقام پنجم را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجوی دانشگاه یزد در مسابقات جهانی روباتیک Fira Roboworld Cup ۲۰۱۹ که در کره جنوبی برگزار شد در میان برگزیدگان قرار گرفت.
زلفا زینل پور، رئیس گروه استعداد‌های درخشان دانشگاه یزد ضمن اعلام این خبر گفت: حسین قدسی دانشجوی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه یزد در مسابقات جهانی FIRA Roboworld Cup کره جنوبی توانست مقام پنجم را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زلفا زینل پور افزود: حسین قدسی به همراه رومینا ملک‌نیا پس از کسب مقام اول در مسابقات Fira Cup ایران، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده بودند.

لازم به ذکر است، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جهانی رباتیک فیرا، مرداد ماه ۹۸ و با حضور ۱۸۰۰ شرکت کننده از ۱۸ کشور از جمله آمریکا، آلمان، کره جنوبی، ترکیه، روسیه، مالزی، فلیپین، چین، هند، اندونزی، تایوان کانادا، ایران و ... در شهر چانگووان کشور کره جنوبی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یزد مسابقات جهانی FIRA Roboworld Cup مسابقات جهانی روباتیک2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محسنی از ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این دانشجویان از اتباع کشور‌های پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کرده اند.

وی افزود: هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی از ایران به همراه خود ببرند.


محسنی گفت: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می‌کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می کنند.


وی افزود: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.


سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان