Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@03:05:03 GMT

گزارش زنده؛ ماشین‌سازی 0 - استقلال 0

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۷۹۲

ماشین‌سازی تبریز در دور برگشت فصل گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد، اما با این وجود در لیگ برتر ماند تا با تغییر و تحولات چشمگیر در کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکن وارد لیگ نوزدهم شود؛ ماشین‌سازان که دوباره رسول خطیبی را روی نیمکت دارند، در نخستین بازی فصل میزبان استقلال تهران هستند و سعی در کسب امتیاز در حضور هواداران خود دارند، اما در آن طرف هم آبی‌ها نیز با انگیزه مضاعفی وارد زمین شدند و تلاش می‌کنند با ترکیب هجومی‌ای که استراماچونی در نظرگرفته بتوانند به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته اول لیگ برتر؛ جمعه: 98/06/01 ؛ ساعت: 18

استادیوم: بنیان دیزل تبریز

داور: پیام حیدری؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد مروجی؛ داور چهارم: تورج عیوض‌محمدی/ کمک داوران خط: بیژن حیدری و علی صفایی/ ناظر داوری: ایرج نظری.

ماشین‌سازی تبریز

حامد لک

ادوارد دوس‌سانتوس

احمدرضا زنده‌روح

فردین عابدینی

شاهین توکلی

سید محمد خرم‌الحسینی

بابک مرادی

شاهین ثاقبی

فرید بهزادی‌کریمی

سامان نریمان‌جهان

علی آل‌کثیر

سرمربی: رسول خطیبی

 

استقلال تهران

سید حسین حسینی

محمد دانشگر

شاهین طاهرخانی

وریا غفوری

میلاد زکی‌پور

علی کریمی

فرشید باقری

فرشید اسماعیلی

داریوش شجاعیان

محسن کریمی

مرتضی تبریزی

سرمربی: آندره‌آ استراماچونی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود