Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیروهای ارتش سوریه در پی آزادی شمار زیادی از شهرها در استان«حماه» و بازپس گیری همه این استان از گروه های مسلح، توانستند یک مرکز نظامی نظارت وابسته به ارتش ترکیه را در شهر«مورک» واقع در شمال استان حماه را به محاصره کامل در بیاورند.

دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان سوری، اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه مرکز نظارت و کنترل وابسته به ارتش ترکیه را در شهر مورک در پی آزادی شهرها، شهرک ها و همه روستاهای واقع در منطقه محاصره شده در شمال استان حماه در مجاورت استان«ادلب»، به محاصره کامل در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز نظارت بزرگترین مرکز نظارت ترکیه در  استان های حماه و ادلب به شمار می رود. ترکیه به موجب توافق با روسیه درباره مناطق کاهش تنش در ادلب نزدیک به 12 مرکز نظارت در شمال سوریه ایجاد کرده است.

ارتش سوریه هفته گذشته نیز کاروان نظامی ارتش ترکیه که قصد امدادرسانی و کمک تسلیحاتی و مهماتی به گروه های مسلح به ویژه گروه تروریستی جبهه النصره در شهر«خان شیخون» در جنوب ادلب داشت را بمباران کرد و مانع از رسیدن آن به این شهر شد. خان شیخون مهمترین پایگاه گروه های مسلح در جنوب ادلب هفته گذشته توسط ارتش سوریه آزاد شد.

پیش از این خبرگزاری سانا اعلام کرد که ارتش سوریه شش شهر مهم و 12 تپه را در شمال استان حماه آزاد کرد.این شهرها و تپه ها در پی آزادی شهر خان شیخون به محاصره کامل ارتش سوریه در آمده بودند

یگان های ارتش عربی سوریه شهرهای «اللطامنه، لطمین، مورک، معرکبه، کفرزیتا ولحایا» در شمال حماه را به طور کامل آزاد کردند.

خبرنگار سانا گفت: یگان های ارتش عربی سوریه  مستقر در استان حماه، شهرهای اللطامنه، لطمین، مورک، معرکبه، کفرزیتا ولحایا در ریف شمالی حماه را بازپس گرفتند.

خبرنگار سانا گفت که یگان های ارتش در حال انجام عملیات پاکسازی و خنثی سازی مین‌های کاشته شده توسط تروریست‌ها در شهر خان شیخون در ریف جنوبی ادلب است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر سوریه تحولات سوریه ادلب سوریه استان حماه سوریه سوریه و ترکیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهور شهرستان اهواز گفت: در جهت هر جه باشکوه برگزار شدن برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در بلوار شهید محمودوند درروز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش محدودیت‌هایی ترافیکی اعمال خواهد شد. 

سرهنگ سعید حسنوند افزود: این محدودیت‌های ترافیکی شامل میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و بالعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظامی، بلوار امام رضا (ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند،میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودرو‌های سنگین، حدفاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی و بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود. 

وی ادامه داد: رانندگان و شهروندان می‌توانند لز مسیر‌های جایگزین شامل کمربندی غرب از پلیس راه اهواز اندیمشک به سمت عین دو و میدان انقلاب و بالعکس، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق، بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال، بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و بالعکس و بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس استفاده نمایند. 

رییس پلیس راهور اهواز بیان کرد: رانندگان و شهروندان با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی یاری نمایند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • پدافند دفاعی سوریه در حالت آماده باش قرار گرفت
  • حمله ارتش اشغالگر به مدرسه متعلق به سازمان ملل 
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق