Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:55:26 GMT

شکست تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۸۵۸

شکست تیم والیبال نوجوانان ایران مقابل جمهوری چک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جهانی والیبال زیر ۱۹ سال از ۳۱ مردادماه به میزبانی تونس آغاز شده است و تیم نوجوانان ایران امروز در دومین بازی خود با نتیجه سه بر صفر مقابل جمهوری چک شکست خورد.

نتایج ست شماری بازی به این ترتیب است:

ست نخست: ۲۵ بر ۱۷ به سود جمهوری چک
ست دوم: ۲۵ بر ۱۷ به سود جمهوری چک
ست سوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود جمهوری چک

تیم والیبال نوجوانان ایران فردا در سومین بازی خود از ساعت ۱۳:۳۰ مقابل کلمبیا صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال نوجوانان ایران در گروه B رقابت های جهانی با تیم های بلغارستان، جمهوری چک، کلمبیا و ایتالیا هم گروه است و موفق شده است در بازی نخست بلغارستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

کد خبر 4699761 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری چک تیم والیبال نوجوانان ایران بلغارستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد گابریل کالدرون کشتی فرنگی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو کشتی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن حکم مهدی اسلامی آمده است:
«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • پایان تکواندوی صربستان با طلای ناهید کیانی
  • رقابت‌های آزاد تکواندو صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • ناهید کیانی به نشان طلا دست یافت/ نصیری برنز گرفت
  • باز هم ناهید، باز هم طلا برای دختر المپیکی
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز