Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت Fotbollskanalen سوئد، بو اتوسون، رئیس باشگاه اوسترشوندس از کمبود نقدینگی در سال جاری خبر داد و اعلام کرد برای فرار از بحران مالی به صوت موقت باید پول‌های دریافتی را ذخیره کنند.

باشگاه اوسترشوندس چهارشنبه گذشته شش میلیون کرون بابت آخرین قسط انتقال سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی از باشگاه آمیا فرانسه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولی که این باشگاه را به طور موقت از بحران خارج کرد. درآمدهای مالی تیم سابق سامان قدوس در سال جاری نسبت به سال گذشته میلادی در بخش اسپانسر و فروش بلیت‌‌ها با کاهش 12 میلیون کرونی مواجه شده است.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته

ایسنا/قم معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: در هفت روز اول سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۶۰۰ نفر به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد نزدیک به ۵۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۵۰ هزار نفر داوطلب اهدای خون به مراکز دوگانه اهدای خون استان قم مراجعه کردند که از این تعداد ۴۱ هزار ۶۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰ هزار واحد خون و فرآورده‌های آن جهت تامین و حفظ سلامتی بیماران به مراکز درمانی استان ارسال شده است.

کبیری یادآور شد: گروه خونی O+ با ۳۳.۷ درصد معادل ۱۴ هزار ۲۷ واحد خون فراوان‌ترین گروه خونی اهدایی در سال ۱۴۰۲ بوده و در رده‌های بعدی گروه‌های خونی +A با ۲۶ درصد،  B+ با ۲۲ درصد و  AB+ با ۷ درصد به لحاظ فراوانی قرار دارند.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم اضافه کرد: حدود ۱۱ درصد از اهداکنندگان سال ۱۴۰۲ را گروه‌های خونی منفی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه اهدای خون مستمر از مهمترین شاخص‌های بین‌المللی اهدای خون سالم است، افزود: نزدیک به ۲۶ هزار ۱۱۰ نفر معادل ۶۳ درصد از اهداکنندگان در سال گذشته از اهداکنندگان مستمر بودند به این معنا که حداقل دوبار در سال ۱۴۰۲ اهدای خون داشتند.

کبیری تصریح کرد: در هفت روز اول سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۶۰۰ نفر به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد نزدیک به ۵۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: مرکز اهدای خون روح‌الله در ماه مبارک رمضان و در ایام تعطیلات نوروز (۲۹ اسفندماه الی ۱۲ فروردین‌ماه) در ساعات بعد از افطار از ساعت ۱۹:۴۵ الی ۲۳:۴۵ پذیرای داوطلبین اهدای خون است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند