Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:15:15 GMT

تمجید حماس از عملیات ضد صهیونیستی در غرب رام الله

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۱۹۰۴

تمجید حماس از عملیات ضد صهیونیستی در غرب رام الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صفا، حماس از عملیات ضد صهیونیستی در غرب رام الله تمجید کرد.

در بیانیه حماس آمده است: این عملیات نشان داد که آزادگان آرام نخواهند گرفت و به مقاومت خود با وجود قتل، بازداشت و اقدامات دیگر ادامه خواهند داد. عملیات امروز گواهی بر این است که ملت ما ابزار مقاومت را از بین نمی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان کرانه باختری و آزادگان آن وسایل مبارزه و مقاومت را تنوع داده اند و از سلاح، کارد، زیر گرفتن و انفجار استفاده می کنند.

حماس بیان کرد: مقاومت در کرانه باختری به ندای مسجد الاقصی لبیک گفت و شعار یاری از وی در برابر اقدامات صهیونیستها را سر داد. عملیات امروز که مصادف با پنجاهمین سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی بود تاکیدی بر این بود که ملت ما فراموش نمی شوند و هرگز مسجد الاقصی خود را فراموش نمی کنند. جنایات اشغالگران و کینه توزی آنها علیه ملت فلسطین و مقدسات آن بدون محاسبه نخواهد بود و مقاومت امور غافلگیر کننده زیادی دارد.

شایان ذکر است که در عملیات ضد صهیونیستی امروز در غرب رام الله یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو صهیونیست دیگر به شدت زخمی شدند.

کد خبر 4699766

منبع: مهر

کلیدواژه: حماس رام الله کرانه باختری رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق عربستان سعودی سوریه ایران جنگ 2015 یمن روسیه دونالد ترامپ ترکیه هندوستان کشمیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای عموم ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن از امروز تا روز دوشنبه آینده برای دفاع از این مسجد شریف فراخواند.

جنبش حماس تاکید کرد که فلسطینیان باید با حضور گسترده خود طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی برای آوردن قربانی به داخل این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی را به شکست بکشانند.

این جنبش ضمن تمجید از جهاد و جانفشانی‌های ملت فلسطین در راستای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و مقابله همه جانبه با کابینه جنایتکار رژیم صهیونیستی و جنایتکارانه جنگی اسرائیلی همچون بن گویر، سراسر امت و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجد الاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

کد خبر 6082332 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس: مواضع دولت بایدن درباره غزه متناقض است
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل