Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در پرونده‌ای ویژه به بررسی فعالیت و عملکرد فرهنگسراهای مشهدمقدس می‌پردازد و معتقد است باید فضای مثبتی برای فعالیت این فرهنگسراها شکل بگیرد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی ظرف هفته گذشته در پرونده‌ای ویژه به بررسی عملکرد فرهنگسراهای شهر مشهد پرداخت؛ گزارش‌هایی که با واکنش‌ها و البته استقبال‌هایی از سوی مدیران فرهنگی شهر مشهد نیز روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیدواژه مشترک در تمامی این گزارش‌ها این بود که فرهنگسراها عناوین تخصصی دارند اما این روزها به فعالیت در حوزه‌های عمومی روی آورده‌اند؛ حوزه‌ فعالیتی که شاید سایر نهادها نیز بتوانند مشابه آن را ایفا کنند.

انتشار این گزارش‌ها سبب شد تا روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد پاسخ برخی ابهامات مطرح شده از سوی خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی را بدهد اما در متن همان گزارش نیز اشاره شد که بخش عمده‌ای از این پاسخ‌ها حداقل برای تسنیم خراسان رضوی قانع‌کننده نبود و در همان گزارش نیز پاسخ مفصلی به واکنش سازمان فرهنگی شهرداری ارائه شد.(اینجا بخوانید)

خروج فعالیت فرهنگسراهای مشهد از حالت کیفی؛ «کمیت‌گرایی» بر فرهنگ چیره شده استنماینده مردم مشهد در مجلس: فرهنگسراها از مسیر و کارکرد اصلی خود خارج شده‌اندکارکرد تخصصی یا عمومی؛ عناوین فرهنگسرای مشهد شهروندان را دچار «سرگیجه» می‌کند

در پاسخ روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد که در مورد سوال تسنیم خراسان رضوی در مورد رزومه مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد به صورت خاص مطرح شده بود پاسخی کلی با این مضمون عنوان شد: «در انتخاب مدیران فرهنگی نیز همسو و همگام با مدیریت کلان نظام، تاکید و تکیه بر جوان‌گرایی و ایجاد فرصت برای شکوفایی استعدادهای این نسل قرار گرفته است. بر اساس همین رویکرد است که هدایت مدیریت شهر مشهد به جوان‌ترین شهردار در میان شهرداران کلان شهرها سپرده شده است.»

«میزان خلاقیت فرد در ارتقاء شاخص‌های پیامدی برنامه و توان عملی ساختن ماموریت‌های محوله از دیگر ملاک‌های انتخاب مدیران بوده که به طور ادواری مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.»

در متن پاسخ خود نیز عنوان کردیم این شاخصه‌ها بسیار کلی است و پاسخی به رزومه و سابقه فعالیت مدیران فرهنگسراها ارائه نشده است. قاعدتا ما نیز جوان‌گرایی را قبول داریم اما در کنار آن معتقدیم فرهنگسرای تخصصی نیازمند جوانی است که سابقه فعالیت تخصصی در عنوانی که آن فرهنگسرا یدک می‌کشد را دارد.

اینک به عنوان یک مطالبه از سوی خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی درخواست داریم رزومه و سابقه فعالیت تعدادی از مدیران فرهنگسراهای دارای عنوان تخصصی منتشر شود.

انتهای پیام/

R41347/P4001/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش دما نیز یکی دیگر از پدیده‌های جوی است که از روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در استان صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد