Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:19:12 GMT

استقلال در تبریز تنها نیست (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۰۳۴

هواداران استقلال، تیم شان را در تبریز تنها نگذاشتند.

به گزارش ورزش سه، حدود 300 هزار هوادار استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل حضور یافتند.

 

 استقلال تهران در شرایطی امروز میهمان ماشین سازی در تبریز است که هوادارانش با حضور در ورزشگاه بنیان دیزل، این تیم را تنها نگذاشتند.

 

حدود 300 نفر از هواداران استقلال در ضلع غربی ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارند و از پیش از شروع بازی تا آغاز آن مشغول تشویق بازیکنان تیم شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه