Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ایلام گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری «سینه گشاده» ،«روی باز» و «گوش شنوا» در مدیریت بر شهرداری ایلام با تمام وجود فراهم است‌. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، ‌طالب صادقیان با حضور در دفتر استانی ‌‌تسنیم در ایلام با ارائه اسناد و مدارک به ابهامات منتقدان پاسخ و برالتهاب 48 ساعت گذشته بین اعضای اکثریت و اقلیت شورای شهر ایلام پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت تسنیم از بانوی کارآفرینی که با 50000 سرمایه شروع کرد؛ اشتغال‌زایی بدون ادعا برای 1000 بانوپربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در سی‌ام مردادماهگزارش ویژه تسنیم|«باور» ایرانی به ثمر نشست/ ساخت پیچیده‌ترین پروژه دفاعی تاریخ ایران در کمتر از 10 سال+ویژگی ها

شهردار ایلام وجود اکثریت و اقلیت  را یک ارزش دانست و گفت: مراجعه به آرای عمومی و ترجیح رأی اکثریت در تصمیم‌گیری‌های جمعی یک ارزش است و این ارزش امروز در شورای شهر ایلام محقق است.

وی در ادامه افزود: تصمیم‌گیری در مجالس و شوراها نیز بر‌اساس ترجیح رأی اکثریت است و براساس این ترجیح 2 سال پیش قرعه شهرداری ایلام به نام من افتاده و شهردار ایلام شده‌ام که به محض احراز این منصب اعضای اقلیت که نام من در انتخاب آنان برای شهرداری نبوده را نیز به عنوان رای دهندگان به خود دانسته‌ام.

صادقیان گفت: با احراز منصب شهرداری با اقلیت تماس و به آنان عرض کردم من امروز شهردار ایلام و منتخب 7 عضو شورای شهر هستم و در مدت تصدی شهرداری فرقی بین موافقان و مخالفان ندانسته و نمی‌دانم، ولی به طبع اکثریت در تدوین برنامه‌های شهرداری و تصویب آنان از اکثریت برخوردار و برنامه‌ها با ترجیح رأی اکثریت است.

شهردار ایلام نوع نگاه به برنامه‌های اجرایی شهرداری فارغ از اقلیت و اکثریت، مصوبات شورای شهر است که با رعایت الزامات قانونی و به تصویب اعضای شورای شهر می‌رسد و شهردار نیز مجری این برنامه‌هاست و طرح و ایده برای فضاسازی شهری نیز به شورای ارائه و بعد از تصویب به اجرا در‌می‌آید.

وی با اشاره به برخی انتقادات علیه ‌شهرداری ایلام‌ گفت: معیار نقد به اعتقاد من  فرمایش مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند‌ «برای شنیدن نقد، سینه گشاده و روی باز و گوش شنوا داشته باشید. هیچ ضرر نمی‌کنید از اینکه از شما انتقاد کنند. البته این انتقادهایی که می شود همه یک جور نیست. بعضی‏ها به قصد اصلاح نیست، بلکه به قصد تخریب است».

شهردار ایلام گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری «سینه گشاده» ،«روی باز» و «گوش شنوا» در مدیریت بر شهرداری ایلام با تمام وجود فراهم است و امید دارم منتقدان، پرسشگران، بیانیه نویسان؛ به قصد اصلاح نقد و پرسش کنند.

شهردار ایلام در ادامه به برخی از موارد عنوانی مانند«فروش اوراق خزانه اسلامی»، «پاداش‌های داده شده» و « هزینه زیر‌گذر و رو گذر رسالت ایلام«، «انحراف بودجه‌»، «تفریغ بودجه» اشاره کرد و گفت: عنوان این موارد در فضای مجازی به قصد اصلاح نیست، بلکه به قصد تخریب است.

شهردار ایلام در ادامه  به سئوالات متنوع خبرنگاران دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام پاسخ که مشروح آن متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند