Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@11:15:20 GMT

آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک مینودر مهار شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۱۷۳

آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک مینودر مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین روز جمعه در تکمیل این خبر گفت:طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک منزل مسکونی، تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های چهار و پنج به محل حادثه اعزام شدند.
مجتبی منتظری افزود:آتش نشانان با حضور در محل حادثه متوجه شدند که صاحبخانه در منزل حضور ندارد بنابراین با استفاده از تجهیزات وارد منزل شده و مشاهده کردند آتش سوزی به دلیل اتصال برق از اتاق خواب آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته منتظری، این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین یادآور شد: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آتش سوزی آتش نشانی برق خواب سازمان آتش نشانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند.

وی خبر داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6081534

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد