Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:21:23 GMT

غول بازی های پیش فصل وارد لیگ می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۱۹۵

غول بازی های پیش فصل وارد لیگ می شود

تیمی که در بازی های دوستانه پیش فصل هیچ باختی متحمل نشد، امشب کار خود را در لیگ نوزدهم آغاز می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر از دیروز آغاز شده و امروز هم با سه بازی پیگیری می شود. آخرین بازی امشب، دربی دو تیم هم استانی یعنی فولاد و صنعت نفت است. این دیدار به میزبانی فولاد در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از جذابیت های این بازی، رونمایی رسمی از دو تیم با سرمربیان جدید خود است. به ویژه فولاد خوزستان که از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت خود، متحمل هیچ شکستی نشده است.
سرخپوشان اهواز دیدارهای دوستانه پیش فصل خود را با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشتند. تیم فولاد در کل دیدارهای دوستانه خود فقط یک بار مقابل تیم قشقایی گل خورد و از هیچ کدام از دیگر حریفان خود گلی دریافت نکرد.


نکته جالب توجه دیگر اینکه شاگردان نکونام درمصاف با لیگ برتری ها، نتایج خوبی همچون پیروزی برابر پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر را به دست آوردند و مقابل سایپا و ماشین سازی هم به تساوی رسیدند. کلین شیت برابر هر 5 حریف لیگ برتری هم از تیم جواد نکونام، یک رقیب خیلی سرسخت در بازی های دوستانه ساخت. حالا این تیم سخت کوش، امشب ماجراجویی خود را در لیگ نوزدهم شروع می کند و جواد نکونام در اولین بازی رسمی روی نیمکت فولاد خواهد نشست.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند