Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ربانی رئیس اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقیدر جلسه کمیته اشتغال و برنامه ریزی شهرستان آذرشهر گفت: طرح اشتغالزایی این ستاد توسط بنیاد برکت در قالب طرح اجتماع محور (سحاب) با هدف سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینان و طرح‌های اشتغالزایی در مناطق محرووم روستایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این طرح بصورت پایلوت در شهرستان‌های اذرشهر و مراغه توسط بنیاد برکت صورت می‌گیرد.


اللهیاری  فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه از کسب رتبه اول استانی شهرستان آذرشهر در حوزه ایجاد اشتغال خبر داد گفت: شهرستان آذرشهر در زمینه اشتغالزایی رتبه اول استانی را کسب نموده و در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۱۶۵۵ اشتغالزایی و در جذب تسهیلات روستایی و فراگیر بیش از سهمیه شهرستانی تحقق یافته است .

اوگفت: از ظرفیت و پتانسل بنیادبرکت در راستای ایجاد اشتغال، حل مشکلات ساختمانی مدارس فرسوده و رفع محرومیت زدایی در روستا‌های شهرستان در جهت ایجاد اشتغال پایدار استفاده شود.

انتهای پیام/

طرح سحاب در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم