Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کلاهبرداری که در پوشش فروش خودرو‌های مزایده‌ای و سکه‌های طلا اقدام به ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم کرده بود در هشتگرد دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان، ۶۰ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی شد و دستگیری وی در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد متهم با استفاده از خودرو‌های گران قیمت و ادعای ارتباط با مقامات دولتی، اعتماد آن‌ها را جلب کرده و برای فروش خودرو‌های مزایده‌ای و طلا، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

محمدیان مطرح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان هشتگرد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم به ۲۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد، اظهار کرد: پس از اعترافات متهم، کارآگاهان در یک عملیات ضربتی همدست متهم را نیز دستگیر کردند؛ متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاهبرداری بزهکاری فساد اقتصادی مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی