Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:47:11 GMT

باخت استقلال به ماشین سازی در دقیقه ۹۵

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۲۹۳

باخت استقلال به ماشین سازی در دقیقه ۹۵

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر نوزدهم تیم های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۸ امروز جمعه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازی به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، اتابک زارعی (۹۵) برای ماشین سازی گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال برای اولین بازی خود در لیگ تیمش را با ترکیب حسین حسینی، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (۶۶ - شیخ دیاباته)، فرشید باقری، مرتضی تبریزی (۷۹ - مهدی قائدی)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر و محسن کریمی (۵۵ - علی دشتی) روانه میدان کرد.

خط دفاع استقلال در نیمه نخست آسیب پذیر نشان داد و بازیکنان ماشین سازی بارها با استفاده از فضای پشت دفاع استقلال دروازه این تیم را تهدید کردند. در پنج دقیقه ابتدایی، تیم ماشین سازی دو، سه موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که این فرصت ها با واکنش حسین حسینی راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

در ادامه بازیکنان استقلال هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. محسن کریمی در دقیقه ۱۴با یک شوت از داخل محوطه جریمه دروازه لک را تهدید کرد اما توپ تبدیل به گل نشد. همین بازیکن در دقیقه ۳۷ ضربه سری به سمت دروازه ماشین سازی زد که لک توپ را به کرنر فرستاد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم استقلال و ماشین سازی بازی پایاپای و کم موقعیتی را به نمایش گذاشتند. استراماچونی برای تقویت قدرت هجومی استقلال ابتدا علی دشتی را وارد زمین کرد و سپس شیخ دیاباته جای فرشید اسماعیلی را در زمین گرفت. با حضور دیاباته، بازیکنان استقلال ارسال پاس های بلند روی دروازه ماشین سازی را در دستور کار قرار دادند تا با استفاده از قدرت سرزنی این مهاجم به گل برسند. 

در دقیقه ۷۸ هم مهدی قائدی به جای تبریزی وارد زمین شد تا خط حمله استقلال تازه نفس شود. این تعویض ها تاثیرگذار بود و استقلال با همکاری دیاباته و قائدی فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کرد. البته حامد لک دروازه بان ماشین سازی در مقاطعی از بازی، سرعت حملات استقلالی ها را می گرفت. 

محمد دانشگر مدافع استقلال در دقیقه ۹۳ و در حالی که سامان نریمان جهان در حالت تک به تک با دروازه استقلال قرار داشت، روی این بازیکن خطا کرد و با دریافت کارت قرمز مستقیم، از زمین مسابقه اخراج شد. حاصل این خطا یک ضربه کاشته برای ماشین سازی بود که اتابک زارعی در دقیقه ۹۵ آنرا وارد دروازه استقلال کرد.

به این ترتیب آبی پوشان تهرانی با هدایت استراماچونی لیگ را با باخت مقابل ماشین سازی آغاز کردند. 

مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور و وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه، از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

کد خبر 4699726

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد گابریل کالدرون کشتی فرنگی فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو کشتی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند