Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیپور در این بازی با وجود دوندگی زیادی که داشت، موقعیت زیادی به‌دست نیاورد و نتوانست مانند ۲فصل گذشته در بازی اول گلزنی کند اما از طرفی تک‌گل سرخپوشان روی سماجت این بازیکن و البته تیزهوشی ترابی به ثمر رسید. با مهاجم سرخپوشان درباره نخستین بازی فصل گفت‌وگو کرده‌ایم:

نخستین برد پرسپولیس در این فصل به‌دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا از این مسئله خیلی خوسحال هستیم. بازی اول برای هر تیمی بسیار مهم است و به همین دلیل احتیاج زیادی داشتیم تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و خوشبختانه این اتفاق افتاد تا ۳امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم.

البته خیلی سخت به این برد رسیدید.

بله، همینطور است. حریف ما تیم دست و پا بسته‌ای نبود و حتی درنیمه اول یک‌بار توپ را به تیرک ما زدند و می‌توانستند به گل برسند. ما هم در این بازی موقعیت‌هایی داشتیم و شاید اگر در نیمه اول توپ‌های ما گل می‌شد، در ادامه کار راحت‌تر بازی می‌کردیم؛ مهم اما برای ما ۳امتیاز بود.

در این بازی دوندگی بسیار زیادی داشتی.

هنوز از خودم راضی نیستم. ما تازه از بدنسازی به شرایط مسابقه آمده‌ایم و به همین دلیل هنوز بدن‌های بازیکنان کاملا رها نشده است اما مطمئنا بازی به بازی بهتر از این خواهیم شد. برای ما فرقی نمی‌کند مقابل کدام حریف بازی کنیم و همه دیدند که ما یک هدف داریم و آن هم این است که در هر بازی با پیروزی از زمین خارج شویم.

پرسپولیس می‌تواند در این فصل هم قهرمان شود؟

واقعا کار سختی است. این فصل همه تیم‌ها خودشان را خیلی خوب تقویت کرده‌اند و قطعا فصل سختی در انتظار همه تیم‌ها خواهد بود. اما ما تیم قهرمان ۳فصل قبل هستیم و می‌خواهیم دوباره قهرمان لیگ شویم و به همین‌خاطر محکوم هستیم تمام بازی‌ها را ببریم.

حضور مهاجم برزیلی را چطور می‌بینی؟

 جونیور بازیکن بسیار خوبی است امیدوارم که بتواند به تیم کمک کند. واقعیت این است که فرقی نمی‌کند چه‌کسی بازی کند. این هدف همانی است که در چند سال گذشته داشتیم.

به آقای گلی فکر می‌کنی؟

دروغ است که بگویم فکر نمی‌کنم و می‌خواهم آقای‌گل شوم اما مهم‌تر برای من موفقیت تیم است.

کد خبر 452522 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد

لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می‌دانند.

مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد، اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می‌آید. او در اینترمیامی بازی می‌کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc ۱، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد، اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی‌توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می‌کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می‌کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویا‌های خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می‌خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می‌خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می‌کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند، اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی‌کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل‌های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام، اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می‌رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می‌اندازد، گفت: نمی‌توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم، اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می‌دانم.

دیگر خبرها

  • شجاع و نترس، همچون این هوادار نوجوان بارسلونا در مواجهه با وینیسیوس جونیور! / فیلم
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • درگیری وینیسیوس جونیور با آلوارو موراتا و برخی اعضای کادرفنی اسپانیا در لحظات پایانی بازی / فیلم
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل