Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:08:35 GMT

کارت قرمز دانشگر استقلال را نجات نداد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۳۳۳

کارت قرمز دانشگر استقلال را نجات نداد

مدافع استقلال با خریدن یک گل برای تیمش از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش ورزش سه، در دقیقه 93 بازی و در شرایطی که استقلال برای زدن گل جلو آمده بود، روی یک پاس سامان نریمان جهان با دروازه بان استقلال تک به تک شد، در این صحنه محمد دانشگر تصمیم گرفت روی نریمان جهان خطا کند تا استقلال گل دریافت نکند و به همین دلیل از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما سامان نریمان جهان در دقیقه 94 بازی ضربه ایستگاهی را به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه استقلال کرد تا استقلال هم مدافعش را برای بازی با فولاد از دست بدهد و هم گل دریافت کند.

 

استقلال امروز با شکست برابر ماشین سازی فصل را با شکست آغاز کرد تا استراماچونی کارش را به خوبی در لیگ نوزدهم آغاز نکند.

 

محمد دانشگر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما نتوانست راهی مرحله بعدی شود.

شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت با سه گل برابر حریف شکست خورده بودند و با وجود اینکه گل زود هنگام محمد صلاح به آنها این امید را داد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند اما شرایط در ادامه بازی تغییر کرد و آنها موفق به انجام این کار نشدند.

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی درگیری لوئیس دیاز با ایساک هاین بود که بسیاری از بازیکنان لیورپول هم معتقد بودند باید منجر به نشان دادن کارت قرمز از سوی داور به این بازیکن حریف می‌شد و اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید شانس آنها برای کسب پیروزی برابر آتالانتای ۱۰ نفره بیشتر بود.

کراوچ پس از پایان این بازی در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« من بلافاصله شروع به فریاد کشیدن برای نشان دادن کارت قرمز از سوی داور کردم. او کاملا به سمت توپ حرکت کرد و تکان دادن دستش کاملا مشخص بود.

می‌توانم درک کنم که چرا داور تصمیم گرفت در این صحنه کارت قرمز نشان ندهد اما فکر می‌کنم که دیاز می‌توانست به راحتی به این توپ برسد چون در به دست آوردن چنین توپ‌هایی بسیار ماهر است.»

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • مرادمند: خوب شد الان این چَک را خوردیم/به یاد دانشگر و مهدی پور خوشحالی کردم+فیلم
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!