Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@11:44:08 GMT

شکست استقلال در لحظه آخر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۳۷۹

شکست استقلال در لحظه آخر

آبی پوشان در هفته اول لیگ برتر برابر ماشین سازی بازنده شدند.

در یکی از بازی های حساس امروز، استقلال و ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند. از نکات قابل توجه تصمیم آندره آ استراماچونی برای ترکیب اصلی حضور شاهین طاهرخانی و سیدمحسن کریمی بود. در دقیقه 3، شاگردان رسول خطیبی می‌توانستند دروازه سید حسین حسینی را باز کنند اما دروازه‌بان استقلال به خوبی فرصت تک به تک را از فرید بهزاد کریمی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند دقیقه بعد، فرشید اسماعیلی در موقعیتی تک به تک با حامد لک دروازه‌بان ماشین سازی قرار گرفت ولی ضربه اش از بالای دروازه‌ به بیرون رفت. با این حال تلاش دو تیم حاصلی نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم هم با این که بازیکنانی مانند شیخ دیاباته، علی دشتی و مهدی قائدی برای استقلال به میدان آمدند و این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نتوانست از فرصت های خود استفاده کند. در حالی که بازی رو به پایان بود، محمد دانشگر در دقیقه 93 سامان نریمان جهان را پشت محوطه متوقف کرد تا پیام حیدری با کارت قرمز او را جریمه کند. اتابک زارعی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با شوتی فنی و زیبا، توپ را دور از دستان حسینی به تور دروازه استقلال رساند. بازی با همین گل به سود ماشین سازی به پایان رسید و استراماچونی دست خالی تبریز را ترک کرد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر بایرن مونیخ، لیگ برتر تنها امید توپچی‌ها برای کسب جام در این فصل است. آنها امشب با شکست ولورهمپتون به صدر رفتند و حالا باید امیدوار باشند که منچستر سیتی در دیدار پنجشنبه مقابل برایتون متوقف شود.

بازی آرام و بدون موقعیت شروع شد. آرسنالی‌ها که چهارشنبه‌شب دیدار سختی را پشت سر گذاشته بودند سوار بازی بودند اما به دلیل خستگی در خلق موقعیت ناکام بودند.

ویدئو: 330569

در دقیقه ۱۹ بالاخره توپچی‌ها موفق به ایجاد فرصتی جدی شدند. جایی که ضربه چکشی رایس روی پاس تروسارد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت دوباره بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۳۰ شوت خطرناک گومز می‌توانست تبدیل به گل شود اما رایا با واکنشی عالی مانع از آن شد.

پس از ۱۵ دقیقه که توپ در میانه میدان در جریان بود، در دقیقه ۴۵ آرسنال توانست به گل برسد. تروسارد کمی جلوتر از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فوق‌العاده دروازه ولوز را باز کرد تا آرسنال برنده به رختکن برود.

در دقیقه ۵۰ تروسارد یک بار دیگر هم فرصت گلزنی پیدا کرد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد اودگارد توپ را به درون محوطه سانتر کرد و هاورتز می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما مدافع ولوز به خوبی توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی به‌صورت کامل آرام شد و شاهد خلق هیچ موقعیتی در بازی نبودیم. آرسنالی‌ها که به هدف‌شان رسیده بودند فقط بازی را کنترل کردند و در تک‌حملاتی که داشتند هم مدافعان ولوز به خوبی کار کردند تا بازی ۱-۰ بماند.

در دقیقه ۷۱ لمینا به خوبی از گابریل گذشت اما ضربه‌اش را رایا به راحتی نصیب خود کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی هم توپ در وسط زمین در جریان بود و خبری از حمله از سمت دو تیم نبود تا اینکه در دقیقه ۵+۹۰ اودگارد در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد تا بازی با پیروزی ۲-۰ آرسنال به پایان برسد. شاگردان میکل آرتتا با این برد ۷۴ امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر از منچستر سیتی موقتا به صدر جدول رسیدند.

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد
  • بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد/ صعود دلهره آور فوتسال ایران