Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@20:48:32 GMT

انحراف ناگهانی خودرو به داخل پیاده رو

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۳۸۲

انحراف ناگهانی خودرو به داخل پیاده رو

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

آیا عصر جدید احسان علیخانی همان گات تلنت آمریکا بود؟

والدین چگونه استعداد نویسندگی را در کودکان پرورش بدهند؟

ویدئویی از لحظه انحراف ناگهانی خودرو به داخل پیاده‌رو

سوژه‌های زرد در به موزیک ویدئوها ایرانی

سهم زبان فارسی از محتوای تولیدی اینترنت چقدر است؟

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: عصر جدید بسته خبری تابناک جوان اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی

به گزارش ورزش سه،این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم اصفهانی شرایط متفاوتی را در هفته گذشته تجربه کرده اند، استعفای محمد ربیعی پس از دیدار ذوب آهن و شمس آذر مخالفت هیئت مدیره ذوب آهن را در پی داشت و شوک وارد شده به این تیم آثار خود را در تبریز نمایان کرد و ذوب آهن موفق شد با چهار گل تراکتور میزبان را شکست دهد و سنگین‌ترین باخت خانگی تراکتور در این فصل را به این تیم تحمیل کند.

استعفای محمد ربیعی پس از دیدار با شمس آذر با واکنش بازیکنان ذوب آهن همراه بود و محمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا، محسن فروزان و شایان مصلح در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر از سرمربی ذوب آهن دفاع کردند و خواستار ادامه همکاری ربیعی با ذوب آهن شدند و پس از آن نیز مرتضی موسوی زنوز، رئیس هیئت مدیره و نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه نیز با اعلام مخالفت با استعفای ربیعی از سرمربی ذوب آهن حمایت کردند.

امروز نیز در آخرین جلسه تمرین ذوب آهن پیش از دیدار با سپاهان، نیما نکیسا در تمرینات این تیم حضور داشت و دقایقی را با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

ذوب آهن این فصل با ربیعی نتایج متفاوتی نسبت به چند فصل گذشته گرفته و برد هفته گذشته آن‌ها برابر تراکتور نیز اعتماد به نفس شاگردان ربیعی را افزایش داده است، نیما نکیسا نیز به خوبی این شرایط را درک می‌کند و با حضور در محل تمرین تیم فوتبال ذوب آهن به نوعی قصد بالا بردن روحیه این تیم پیش از دیدار حساس با سپاهان را دارد.

از سوی دیگر سپاهان نیز این روز‌ها حال و روز خوبی ندارد و ذوب آهن امیدوار است با شکست همشهری خود شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • سیل های ناگهانی در تانزانیا موجب بی خانمانی ۱۰۰۰ نفر شد
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند