Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@05:00:24 GMT

آشفته: تمرکز کافی را برابر چین‌تایپه نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۴۰۱

به گزارش ایلنا، مونا آشفته در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره شکست تیم بانوان ایران مقابل چین تایپه گفت: من در این بازی‌ها چیزهای زیادی یاد گرفتم و مخصوصاً در دو بازی اخیر چیزهای بیشتری یاد گرفتم. یاد گرفتم کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌تواند بدون ترس و با کیفیت بهتر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا دیروز اگر با تایلند بازی کردیم، این تیم با ترس بازی می‌کرد چون اگر به ما می‌باخت برایش بد بود. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. دیروز بحث تجربه بود ولی مقابل چین‌تایپه بحث جسارت مطرح بود. ما تلاش خود را کردیم ولی تلاشمان جواب نداد.

مونا آشفته که سرویس‌های خوبی را در این رقابت‌ها از او دیدیم، اضافه کرد: تیم ما باید در سرویس زدن بهتر کار می‌کرد. تیم حریف بعد از ست اول به سمت تاکتیکی بازی کردن رفتند و اگر سرویس‌های ما ریسکی‌تر بود، کار برای آن‌ها سخت‌تر می‌شد. متاسفانه تمرکزمان کم شد و نشد به موفقیت برسیم.

این بازیکن تیم بانوان ایران درباره مصاف احتمالی تیمش برابر قزاقستان گفت: تیم قزاقستان به لحاظ قدی شرایط خوبی دارد. آن‌ها نسبت تایلند و چین‌تایپه توپ‌گیری خوبی ندارند و می‌توانیم راحت‌تر برابر آن‌ها بازی کنیم. ما با تیم‌های شبیه قزاقستان بازی کرده‌ایم و مشکلی برای بازی با آن‌ها نداریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بانوان ایران آشفته مونا آشفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم

لری جانسن تحلیلگر سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا سی آی ای در مصاحبه با برنامه جهان امروز درباره تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، به ویژه عملیات موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی صحبت کرد و گفت: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم. این حمله هم قدرت و هم میانه‌روی ایران را ثابت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است