Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی با ناراحتی این نشست را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، استقلال امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی با یک گل شکست خورد. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست پس از این دیدار پس از این که برای چند دقیقه به خاطر آمدن مترجمش معطل شد، با عصبانیت اظهار کرد: این درست نیست که یک مترجم کنار من نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم این مشکل از استقلال است یا فدراسیون فوتبال اما نبودن مترجم بی‌احترامی به من است.

او افزود: ما بازی را بد شروع کردیم و ماشین‌سازی از موقعیتش استفاده کرد. روی اشتباه اجتناب‌ناپذیری که داشتیم گل خوردیم. ماشین‌سازی در نیمه دوم از وسط زمین هم رد نشد. به ماشین‌سازی بابت این برد تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران آندره آ استراماچونی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری

نوشاد عالمیان در اولین دیدار جام جهانی مغلوب حریف مصری شد!

طرفداری | نوشاد عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، در اولین دیدار خود در جام جهانی ماکائو، مغلوب حریف مصری شد.

عالمیان در این رقابت که در چارچوب مرحله گروهی برگزار می‌شد، به مصاف عمر عصار از مصر که در رده ۱۷ رنکینگ جهان قرار دارد، رفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

عالمیان در این دیدار نتوانست در برابر حملات حریف مصری خود مقاومت کند و در هر چهار ست مغلوب شد. او در ست‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 11-7، 11-9، 11-5 و 11-5 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

ملی‌پوش ایران در گروه شانزدهم جام جهانی ماکائو با بازیکنان مصر و سوئد هم‌گروه است و از هر گروه یک نفر راهی مرحله حذفی می‌شود.

عالمیان فردا (سه‌شنبه) در دومین دیدار خود به مصاف موریگارد از سوئد که رنکینگ 19 جهان را در اختیار دارد، خواهد رفت. او تنها بازیکن ایرانی حاضر در این مسابقات است و امیدوار است با کسب نتایج خوب در دیدارهای بعدی، راه خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها باز کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • جام جهانی تنیس روی میز|شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ دنیا
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان