Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:02:59 GMT

امید به آینده در کشور باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۵۱۷

امید به آینده در کشور باید تقویت شود

رضا عسگری در سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان بود، افزود: ملت ایران در برابر همه سختی ها و مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب و نظام، صبوری کرده و با حضور در صحنه های مختلف ازجمله جنگ تحمیلی و تقدیم شهدای بسیار از اقتدار و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده اند و این نشان می دهد که آنان همواره در پای انقلاب و نظام بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی دارند به عناوین مختلف مردم را از انقلاب و نظام ناامید و ناراضی سازند اظهار داشت: در چنین شرایطی باید از تمام ظرفیت ها در مسیر ناامیدی دشمنان استفاده کنیم و دولتمردان نیز عزم خود را جزم کرده اند تا از این شرایط عبور کنیم و به همین دلیل نیز روز به روز به ثبات نزدیک تر می شویم و اختلاف سلیقه ها نیز به حداقل رسیده است.

عسگری با تاکید براینکه استفاده از طرفیت های موجود باعث شده است تا شاهد موفقیت ها و پیشرفت های همه جانبه باشیم، افزود: مقام معظم رهبری به عنوان یکی از عوامل اصلی در پیشرفت انقلاب و نظام است و در مقاطع حساس با رهنمودهای حکیمانه خود مسیرهای اصلی را برای رشد و ترقی کشور، نشان داده اند.

وی خاطرنشان کرد: اتکا به درون، توجه به جوانان، دانش و علم و ایجاد زیرساخت های لازم بدون اتکا به بیگانگان از مهمترین عوامل پیشرفت کشور می باشد و این موضوع موجب شده است تا شاهد پیشرفت در حوزه های مختلف باشیم و امروز نیز ادامه این مسیر و رسیدن به قله های افتخار و بالندگی با قوت هرچه تمام ادامه دارد.

فرماندار زنجان گفت: امروز ایران اسلامی بطور تمام قد در برابر دشمنی های آمریکا ایستاده است و این مقاومت و پایداری باعث شده تا رئیس جمهور آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند روزانه چندین پیام رسمی برعلیه کشورمان صادر کند اما نتواند کاری از پیش ببرد.

عسگری تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرگردگی آمریکا تلاش دارند با انواع توطئه و دسیسه ها به انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ضربه وارد کنند اما با حفظ و تقویت وحدت و انسجام و استفاده از تمام ظرفیت های داخلی، هیچ خللی در کارهای رو به پیشرفت، ایجاد نشده و این دشمنان را سخت مستاصل و ناامید کرده است.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا (ترامپ) هر پیامی که می دهد کشورها برعکس آن را انجام داده و از او تاثیر نمی پذیرند و از ظرفی نیز ثبات، اقتدار، وحدت و انسجام در کشور ما رو به روز بیشتر می شود.

عسگری، مبارزه جدی با رانت و فساد را لازم و ضروری خواند و  افزود: اگر با قدرت با فساد مقابله شود در این صورت به اعتماد مردم  خدشه وارد نمی شود و مسیر رشد و پیشرفت با قوت ادامه می یابد.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای امن منطقه است و دشمن تلاش دارد عوامل اثرگذار در کشور را مورد هجمه قرار دهد تا بلکه بتواند به اهداف نامشروع خود دست یابد.

عسگری یادآور شد: در هفته دولت امسال ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و سعی بر این بود که این طرح ها،  محوری و تاثیرگذار باشند.   

۶۰۸۴/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور

نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در حاشیه افتتاح واحد تولیدی خوراک دام عشایر به خبرنگاران در گرمسار در استان سمنان گفت: سازه این سیلو از لحاظ ساختاری ۱۰۰ درصد کامل شده و یک سری کارهای تمیزکاری و کمی هم تاسیسات برق باقی مانده که ظرف مدت سه ماه آینده این طرح تکمیل می شود.

وی افزود: با پیمانکار صحبت شد که از همین امروز کار را جدی تر آغاز کند تا حداکثر ظرف سه ماه آینده با تقویت کار طرح به دست شخص رییس جمهور به بهره برداری برسد.

به گفته نیکبخت، مسئولان محلی، فرماندار و نماینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان پیگیر این طرح بودند که امیدواریم به زودی بقیه کارها انجام شود.

وی همچنین گفت که شعار وزارت جهادکشاورزی این بوده که برای تقویت داخل و توسعه تولید باید تشکل ها تقویت شوند و وظایف تصدی‌گری به تشکل ها داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است