Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:46:13 GMT

استراماچونی از کوره در رفت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۵۲۰

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی با ناراحتی این نشست را ترک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی با یک گل شکست خورد.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست پس از این دیدار پس از این که برای چند دقیقه به خاطر آمدن مترجمش معطل شد، با عصبانیت اظهار کرد: این درست نیست که یک مترجم کنار من نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نمی‌دانم این مشکل از استقلال است یا فدراسیون فوتبال اما نبودن مترجم بی‌احترامی به من است.   او افزود: ما بازی را بد شروع کردیم و ماشین‌سازی از موقعیتش استفاده کرد. روی اشتباه اجتناب‌ناپذیری که داشتیم گل خوردیم. ماشین‌سازی در نیمه دوم از وسط زمین هم رد نشد. به ماشین‌سازی بابت این برد تبریک می‌گویم.   منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل شمس آذر قزوین اعلام شد و نکته ویژه آن بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است.

صالح که پس از عملکرد قابل قبول در تیم ملی مقابل ترکمنستان در بازگشت به اردو استقلال با مصدومیت مواجه شده بود چند دیدار تیمش را از دست داد.

در این مسابقات میلاد فخرالدینی جانشین حردانی در ترکیب اصلی استقلال بود اما حالا با گذر از مصدومیت حردانی بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

مدافع متعصب آبی‌ها که طی سه فصل حضور در جمع استقلالی‌ها نمایش درخوری داشته امیدوار است در بازگشت به جمع ۱۱ نفر اصلی شاگردان نکونام بتواند نقش موثری در موفقیت تیمش ایفا کند.

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی