Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار داشت:این بازی اصلا برای من قابل قبول نیست که اولین دیدار یک مربی ایتالیایی در ایران بعد از 2 ماه کار با شکست همراه باشد.ماشین سازی خیلی خوب کار کرد و در همان ابتدای بازی می توانست به گل برسد اما حسینی توپ را خوب مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی دانم استقلال بود یا فدراسیون و یا چه کسی این تصمیم را گرفت اما در اولین دیدار ما یک مترجم ایرانی کنار من حضور نداشت و این یک بی حرمتی به من است.

استراماچونی تاکید کرد:این اتفاق از طرف فدراسیون بوده یا ایتالیا بوده ولی کسی بوده که با من مشکل داشته است.در مورد بازی هم بگویم که ما بازی را خیلی بد شروع کردیم.ما انرژی زیادی گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم، حتی در نیمه دوم ماشین سازی از خط نیمه هم عبور نکرد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما اصلا مستحق باخت نبودیم و فقط روی یک صحنه اشتباه کردیم.این اتفاقات اجتناب ناپذیر است.من کسی نیستم که بخواهم تسلیم شوم اما کاری که شما با من کردید اصلا درست نبود. بعد از 2 ماه کار سخت اسم این کار را می‌گذارم فداکاری.

استراماچونی بعد از این صحبت‌ها با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استراماچونی ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۶۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۲ ایستگاه در منطقه قهجاورستان با ۱۵۳ AQI ناسالم برای عموم، اما در شهرکاشان با ۱۱۰ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و در ایستگاه سپاهان شهر اصفهان با ۵۰ ونجف آباد با ۱۴ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه پایش هوا در منطقه ۲۵ آبان با ۵۷، احمدآباد ۹۱ ف انقلاب ۷۱، پارک زمزم ۶۸، پروین وفرشادی ۵۴، دانشگاه صنعتی ۶۵، رهنان ۷۳، زینبیه ۶۹، فیض ۶۱، کاوه ومیرزا طاهر ۵۵، کردآباد ۵۶ وولدان ۵۹ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین کیفیت هوا در شهر‌های خمینی شهر با ۵۴، مبارکه با ۵۹، شاهین شهر ۵۷ وشهر سگزی ۸۰ AQI قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول