Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز یکم شهریور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: در ایلام ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و مسوولان موظف هستند زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهیم کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تبریک هفته دولت گفت: صبر در برابر سختی‌ها و مشقت‌ها زندگی را شیرین می‌کند و جایگاه انسان را نزد خداوند ارتقا می‌دهد.
کریمی تبار تصریح کرد: در شرایط فعلی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، عدم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و نبود برنامه‌ریزی مناسب به مشکل بزرگی برای اقتصاد کشور تبدیل شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از طرفیت‌های موجود باید تلاش شود.
امام جمعه ایلام گفت: شعار سال «رونق تولید» با استقلال حفظ می‌شود اگر مسوولان این موضوع را راس برنامه‌های خود قرار دهند بدون شک تحریم دشمن بر کشور تاثیرگذار نخواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام سیاست و اقتصاد نماز جمعه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، این نهاد نظارتی به لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح در راستای تقویت هر چه بیشتر بنیه دفاعی کشور و حمایت از اقدامات افتخار آفرین اخیر نیروهای مسلح در حفاظت و حراست از کیان کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، دیوان محاسبات طی ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذیربط، ضرورت رعایت دقیق مفاد قانون بودجه سال 1403 کل کشور و سایر مصوبات مبنی بر لزوم تامین منابع نیروهای مسلح در طول سال 1403 به طور مستمر و منظم را متذکر گردید.

این نهاد نظارتی تاکید کرده که هرگونه تفسیر و تخطی از مفاد قانون در شرایط کنونی مشمول رسیدگی خارج از نوبت خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • زکات موجب افزایش رزق و برکت در زندگی می‌شود