Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:30:58 GMT

غفوری: استقلال قطعا در آینده بهتر می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۶۲۹

غفوری: استقلال قطعا در آینده بهتر می شود

مدافع باتجربه استقلال به هواداران این تیم بابت نگرانیشان حق داد و گفت که استقلال در هفته های آتی قطعا بهتر می شدو.

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری پس از شکست استقلال مقابل ماشین سازی گفت: فصل بدنسازی خوبی داشتیم و انتظار خودمان این بود که خیلی بهتر از این شروع کنیم. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم ولی نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و بر خلاف جریان بازی روی یک ضدحمله خطا دادیم و گل را خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا در ادامه بهتر خواهیم شد و شرایط ما به سطح ایده آل می رسد.

 

او در مورد نگرانی طرفدران استقلال از این نتیجه گفت: هواداران حق دارند. نمی خواهم بهانه بیاورم ولی یک مقدار به حمایت نیاز داریم. این تیم تغییرات زیادی داشته و نیاز به حمایت دارد تا در سریع ترین زمان به هماهنگی برسد و نتایج خوبی بگیرد.


کاپیتان استقلال درباره توپ های جدید لیگ برتر گفت: من نمی دانم این توپ ها را چه کسی آورده است. آیا کارشناسی شده و این توپ ها اصلا درجه یک هست یا نه؟ توپ ها نسبت به توپ های پارسال که همه راضی بودند، خیلی سنگین است و اصلا طوری که بازیکن می خواهد به توپ ضربه بزند، نمی شود.قطعا همه تیم ها و بازیکنان همین نظر را دارند. اگر سازمان لیگ به نظر بازیکنان احترام می گذارد و می خواهد مردم شاهد فوتبال بهتری باشند، قطعا باید این توپ ها عوض شود.

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسین حسینی بعد از برتری استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش های فصلمان بود. آخر بازی بد شد چون نباید آن دو گل را می خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد بود که بازی سه بر صفر برده را سه بر دو کنیم.

وی افزود: گل که می خوریم همه مصقر هستیم. فکر کردیم بازی تمام شده و غفلت کردیم و بازی 3 بر دو شد. البته بازی خیلی خوبی بردیم و 6 فینال داریم، همه باید تلاش کنیم و پشت هم باشیم.

کاپیتان استقلال درباره جریمه 300 میلیونی توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه من خیلی خوشحال هستم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را 4 روزه داد.ما خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود.من این 300 میلیون را پرداخت می کنم فدای سر آن هوادار خانم.

حسینی در خصوص اینکه هواداران استقلال از داوری ها برای هفته های آخر نگران بودند گفت: شما داوری ها را دیدید. اگر دوست دارید من محروم شوم که صحبت کنم

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • فراز امامعلی: در نیمه دوم بهتر از استقلال بودیم / فیلم
  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد