Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سن ایچ و حریف شیرازی از ساعت ۱۸  روز جمعه  با حضور پرشمار تماشاگران ساوجی در سالن فجر این شهرستان برگزار شد.

در این دیدار، سن ایچی ها با ارایه نمایشی دلپذیر و برتر نسبت به حریف، نیمه نخست را با گل‌های «محمد جامع» و «مهدی کریمی» در مقابل تک گل «مرتضی کشاورز» با حساب ۲ بر یک به پایان بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم باز هم  تیم ساوه بود که برتری خود را به شیرازی ها دیکته کرد و با زدن سه گل دیگر توسط «علیرضا جوان»، «محمد حسینی» و دبل مهدی کریمی شمار گل های خود را  پنج  گله کرد و  گل دوم ارژن توسط «علی جوانبخت» نیز مانعی در کسب امتیازات این دیدار نبود.

سن ایچ در این ایستگاه از بازی های لیگ فوتسال ایران با کسب ۱۹ امتیاز از ۹ مسابقه همچنان صدرنشین جدول  است.

تیم ساوجی هفته آینده باید در کرمانشاه با تیم اوج گرفته شاهین روبرو شود.

۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران بازی های لیگ جدول فوتسال محمد حسینی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!