Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس روزپیکر جمعه شب بعد از تساوی بک بر یک مقابل هایپرشاهین شهر در گفت و گو با ایرنا افزود: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم با هدف برد توانشان را برای این بازی گذاشتند.

وی تصریح کرد : در این دیدار، نیمه اول را خوب بازی نکردیم و این به دلیل آب و هوا منطقه بود که با بدن ما سازگاری نداشته است.

وی تصریح کرد: دو نفر از بازیکنان اصلی ما به بازی امروز نرسیدند که از نیروهای جوان بهره بردیم و فوق العاده بودند  که در دیدارهای آینده از همین افراد استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آذرخش اظهار داشت: در دقایق آخر ، بازی مساوی شد و از این بابت ناراحت هستیم ولی داوری هم یکسری اشتباهات برای دو تیم داشت که اصلی ترین اعتراض ما خطایی بود که باید بازیکن حریف اخراج می شد و روند بازی تغییر می کرد که این اتفاق نیفتند و جای سوال داشت.

سرمربی آذرخش بندرعباس اضافه کرد : فرصت های زیادی را در این دیدار از دست دادیم  که انشالله بازی های بعدی جبران می کنیم تا در ادامه را موفق باشیم.

وی با بیان این که یک عده در استان ما هستند که دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد گفت: آنها می توانستند در یارگیری کمک رسان تیم ما باشند و زود تر کارمان را برای لیگ برتر آغاز کنیم که  اتفاق نیفتد و بدنسازی تیم ما با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد : با تمام این مشکلات تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم در این فصل در لیگ برتر فوتسال کشور موفق ظاهر شویم.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳

نتایج تست‌های دوپینگ ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شد.

بر این اساس با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده است، فدراسیون فعلاً نام این ورزشکاران را اعلام نمی‌کند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد، همانطور که در سنوات گذشته اعلام شده است برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

در سال 1403 نیز اخذ تست‌های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟