Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@06:26:10 GMT

آغاز ثبت نام زائرین اربعين حسینی در سامانه سماح

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۸۳۵

آغاز ثبت نام زائرین اربعين حسینی در سامانه سماح

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- نام نویسی از زائرانی که قصد دارند از روز ۱۹ شهریور تا ۷ آبان بمناسبت اربعین حسینی راهی کربلا شوند، در سامانه سماح آغاز شد. تاریخ انتشار: 21:32 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۷۵۷

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین کربلا سامانه سماح زائرین کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ترمیم معدل آغاز شد

محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اظهار کرد: ثبت‌نام برای آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم معدل سال ۱۴۰۳ از امروز به صورت اینترنتی و از طریق سامانه https://my.medu.ir انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه هر درس برای ایجاد سابقه یا ترمیم، ۵۰ هزار تومان است و محدودیتی در انتخاب تعداد دروس برای داوطلبان آزاد وجود ندارد. زارعی افزود: امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در آزمون امتحانات نهایی شرکت می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم یک میلیون نفر درس نیز برای ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی داشته باشیم. به گزارش فارس، داوطلبان برای ثبت‌نام ترمیم معدل یا ایجاد سابقه تحصیلی باید به سایت https://my.medu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوند. سپس گزینه ترمیم معدل از منوی سمت راست را انتخاب کنند. پس از آن می‌توانند دروسی که قصد شرکت در آزمون ترمیم معدل آنها را دارندانتخاب کنند و پس از انتخاب دروس، باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت آنلاین اقدام کنند. داوطلبان پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و پرداخت هزینه، می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سامانه دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است
  • اعزام اولین گروه از زائرین کرمانشاه به عمره مفرده، پس از ۹ سال وقفه
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام وام شهریه در دانشگاه تهران
  • ثبت‌نام ترمیم معدل آغاز شد
  • موانع پیش روی اعزام زائرین اربعین رفع شود