Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@10:19:15 GMT

بازیکنی می گیریم که نتوانیم از نامش بگذریم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۰۵۲

بازیکنی می گیریم که نتوانیم از نامش بگذریم

به گزارش وانانیوز، 

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان گفت: اولین بازی لیگ برای ما خیلی خوب تمام شد نتیجه خوبی گرفتیم هرچند با سختی زیادی به دست آمد. برد خوبی بود در شروع مسابقات. هدف ما کسب سه امتیاز بود که با تلاش بچه ها به این مهم رسیدیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم اما حریف سخت کوش بود و گرفتن سه امتیاز سخت بود ولی بچه ها خوب دفاع کردند اشکالاتی در نیمه دوم داشتیم به خصوص در انتقال توپ. خیلی راحت توپ ها را از دست می دادیم که باعث شد حریف فشار زیادی به ما بیاورد. بچه های ما در دفاع خوب ظاهر شدند. رحمتی نقش خوبی داشت و توانستیم از گل هایمان محافظت کنیم و امیدوارم در آینده این روند را ادامه بدهیم.

وی در ادامه گفت: سیستم و نوع بازی ما ارسال از کناره‌ها است که باعث می‌شود موقعیت‌های زیادی برای مهاجمان به دست بیاید. با آمدن روح الله باقری تیم ما در خط حمله جان تازه‌ای گرفته است. نوع بازی‌ای که او انجام می‌دهد کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کند. من خوشحالم که مهاجمان ما گلزنی‌ می‌کنند و امیدوارم این روند برای آنها ادامه داشته باشد، ضمن اینکه امروز روز سختی برای هافبک‌های ما بود.

سرمربی شهرخودرو درباره جذب بازیکنان تصریح کرد: در این باره بارها صحبت کرده‌ام، اما بر اساس نیاز و بازیکنانی که از دست دادیم بازیکن گرفتیم. بازیکنان جدید نیاز دارند با هم هماهنگ شوند. از طرفی مصدومیت و ناهماهنگی باعث شده در قالب تیم شکل نگیرند، اما با بازی‌های بیشتر و تمرینات بیشتر جبران خواهد شد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش باز هم بازیکنان جدیدی خواهد گرفت یا نه عنوان کرد: بعید می‌دانم؛ مگر اینکه بازیکنی باشد که نتوان از اسمش گذشت.
انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه دو بر یک به سود چادرملو خاتمه یافت، اتفاقات عجیبی را در کنار زمین ورزشگاه تختی جم شاهد بودیم.

بلافاصله بعد از سوت پایان مربی دروازه‌بان‌های تیم پارس جنوبی به سمت نیمکت چادرملو حمله می‌کند و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد. همچنین در ادامه با ورود سایر نیمکت‌نشینان دو تیم یکی دیگر از اعضای کادرفنی پارس جنوبی در این درگیری ورود می‌کند و یک درگیری شدیدتر رخ می‌دهد.

بعد از چند دقیقه هیاهو و ادامه یافتن ضرب و شتم کادرفنی دو تیم در نهایت با وساطت بزرگ‌تر و نیروهای یگان ویژه این ماجرا ختم به خیر شده اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه‌های زشتی را به تصویر می‌کشد.

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز در پایان بازی در خصوص این درگیری صحبت کرده و گفته بود: «ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خطا نگرفتن نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد.»

عکاس: مصطفی هاشمی

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم