Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام‌مهدی فقیهی و با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ و تاریخی جامع کوهبنان برگزار شد . محروم بودن مردم کوهبنان از جاده اصلی ارتباطی / نیاز بیمارستان کوهبنان به امکانات بیشتر پزشکی امام جمعه موقت کوهبنان پس ازدعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام مقام معظم رهبری گفت : مجسمه تقوا مولای متقیان است لذا ما بعنوان رهرو راه حضرت علی (ع) بایستی رعایت اخلاق ، بایدها و نبایدها را مدنظر قرار دهیم چون تقوا محدودیت نیست بلکه مصونیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اهل تقوا کاری به غیبت ندارند دروغ نمی گویند ، گریه بر روضه اهلبیت دارند ، به دیگران‌تهمت‌نمی زنند ، در کارهامنیت ندارند و کار را فقط برای رضایت خدا انجام‌می دهند . خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: اهل تقوا اهل منت گذاری بر دیگران نیستند و دیگران را ملامت و سرزنش نمی کنند و دست گناهکار را می گیرند تا آبروی او حفظ شود. وی بیان داشت : شهید حمید سیاهکالی نمونه تقواست در حالی که به اتفاق همسرش قبل از مراسم ازدواج سه روز روزه گرفتند تا جشن عروسی آنان خالی از گناه باشد . امامت جمعه موقت کوهبنان افزود: کوهبنان شهری بکر و مذهبی است مواظبت کنیم فضا را به هم نزنیم اگر قرار است کنسرت برگزار شود با گناه همراه نباشد. وی تصریح نمود: کوهبنان دارای اژدهای خفته گسل است که به برکت بقاع متبرکه و نفس گرم مومنین تاکنون جلوی بلاها و مصیبت ها گرفته شده است . حجت الاسلام فقیهی به هفته دولت اشاره کرد و با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: آن چه بعنوان دولت اسلامی باید مد نظر داشته باشیم اولا حکومت ما علوی باشد و خود را با حکومت علوی بسنجیم و فاصله بین خود و دولت علوی را عقب افتادگی بدانیم. وی بیان داشت : دولتمردان باید مردمی ، اهل مسجد و نماز جمعه ، عبادت و نماز شب، تحجد و‌پارسایی باشند و در مسیر مولای متقیان حرکت کنند. خطیب جمعه کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی وباهنر و تبریک هفته دولت تصریح نمود: ما خدا قوت به فرماندار و مسئولین اجرایی شهرستان می گوییم در حالی که نقاط قوت و ضعف باید توسط مسئولین رصد شود و مردم این دو را در کنار هم ببینند مسئولین باید در جمع مردم باشند تا نقاط ضعف را یکی یکی رفع کنند . وی تاکید کرد: از جمله مشکلات مردم‌ شهرستان جاده اصلی کوهبنان به زرند و کرمان است در بسیاری ازشهرستان ها جاده ها دو بانده شده اند در حالی که مردم کوهبنان از این نعمت بی بهره هستند جا دارد مسئولین را از جاده پر پیچ و خم بیاورید تا فکری به حال مردم بکنند. حجت الاسلام فقیهی ضمن تبریک روز پزشک گفت: جا دارد این روز را به پزشکان متعهد در شهرستان کوهبنان تبریک بگوییم البته وزیر بهداشت بداند که بیمارستان کوهبنان نیاز به امکانات بیشتر دارد در حالی که مسیر کوهبنان تا مرکز استان زیاد است باید تجهیزات در بیمارستان کوهبنان مستقر شود . وی یادآور شد : روز خانواده را در پیش داریم زن و مرد هوای همدیگررا داشته باشند پای درد دل همدیگر بشینند تا شاهد کاهش مشکلات باشیم . ایشان خاطر نشان کرد: غدیر هویت و اصل ماست که زندگی ما بر اساس آن شکل گرفته برنامه ها و جلسات خوبی در این ایام در کوهبنان برگزار شد اما جا داشت نور افشانی و گلباران شهر بیشتر می شد. خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: شهردار کوهبنان هم اگر مسئول فرهنگی ندارد برای خود تعیین کند البته جا دارد مکانی نظیر خیابان ، میدان ، مسجد ،مدرسه و.. به نام غدیر هم در شهرستان داشته باشیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

بازرس کل استان ایلام گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم و شهردار به عنوان منتخب شورا باید تقوا، تعهد و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مردم ما بسیار نجیب و قدرشناس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، مالک روشنی اظهار کرد: شهردار باید بررسی کند در طول مدتی که در تصدی سمت شهرداری بوده است چه کارهای انجام داده و چه کارهای انجام نداده است تا با تجربه و تحلیل آنچه روی داده و نداده بتواند برنامه‌ای جامع برای ادامه راه تدوین کند.

وی افزود: شهردار ایلام بومی است و مشکلات شهری را بیشتر لمس می‌کند، اعضای شورا نیز باید کمک کار باشند و به سمت وحدت و همدلی حرکت کنند.

بازرس کل استان ایلام خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نباید با دودستگی مانع کار شوند، مردم می‌گویند ما به شورا رأی دادیم که به شهردار برنامه بدهند و از او کار بخواهند، هر زمان که مسئولیتی را قبول می‌کنیم باید دندان طمع را بکشیم و چیزی برای خود نخواهیم چراکه مردم ما مردم آگاهی هستند و در عصر ارتباطات نیز همه چیز روشن است.

بازرس کل استان ایلام اضافه کرد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرداری باید مقتدر ظاهر شود و برخوردهای لازم و قانونی را داشته باشد، هرگونه تعرض و زمین‌خواری باید خط قرمز باشد.

روشنی تاکید کرد: چه دلیلی دارد که بعضی مصوبات شورای شهر اجرایی نمی‌شود، اگر قانونی هست باید اجرا شود، به عنوان مثال میدان میوه و تره‌بار یکی از نیازهای ضروری شهر است که موجب ساماندهی بازار می‌شود و بی نظمی را از بین می‌برد، دیگر پروژه ضروری و مهم عمرانی آسفالت معابر است که باید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و سازها باید منطبق بر قوانین و اصول و آئین نامه‌های مهندسی باشد، گفت: چرا در حالی که طرح جامع ابلاغ شده است، اما صدور پروانه بر اساس طرح تفصیلی صورت می‌پذیرد. این موضوع باید تعیین تکلیف بشود چراکه برخی افراد به این امر معترض هستند و حق هم دارند.

بازرس کل استان ایلام تصریح کرد: سایت بازیافت زباله، تأمین و نگهداری ماشین آلات، شناسایی املاک و غرفه‌ها و ساماندهی آن‌ها نیز باید در دستور کار شورا و شهرداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با هیچکس تعارف نداریم، مدیریت در بعضی واحدها و سازمان‌های شهرداری ضعیف عمل می‌کند که مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان به وجود آورده است که باید چاره‌اندیشی و تغییرات جدی ایجاد شود، زیرا با هیچکس تعارف نداریم.

بازرس کل استان ایلام گفت: هر کجا ببینیم حق مردم تضعیف می‌شود، من مدیر را می‌شناسم و مدیر را ملزم به پاسخگویی می‌کنم.

روشنی افزود: مدیران اقدامات خود و دستگاه‌های متبوع را رسانه‌ای کنند، چراکه مردم باید از خدمات نظام باخبر شوند و این جهاد تبیین است.

کد خبر 746804

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند